يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۳۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
زنگ شکوفه‌‌ها امروز توسط وزیر آموزش و پرورش نواخته شد و بر این اساس سال تحصیلی جدید برای یک میلیون و ۳۵۰هزار کلاس اولی آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،‌ مراسم زنگ شکوفه‌ها امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبستان دخترانه برکت در شهر قدس نواخته شد، با نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها مراسم آغاز سال تحصیلی جدید برای یک میلیون و ۳۵۰ هزار کلاس اولی آغاز می‌شود.

به گفته‌ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد پروژه مهر، امسال تعداد کلاس اولی‌ها نسبت به سال گذشته ۱۵۰ هزار نفر افزایش یافته است.

در مراسم نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها علاوه بر وزیر آموزش و پرورش، معاونان وی از جمله معاون آموزش متوسطه، معاون آموزش ابتدایی، معاون عمرانی و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران حضور داشتند.

همچنین، امروز ۴۰ مدرسه برکت اهدایی رهبر معظم انقلاب در استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی افتتاح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها