أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۴۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
سخنگوی کمیسیون مشترک مجلس از تصویب کلیات لایحه خروج از رکود در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 ؛ جعفر قادری در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه روز گذشته کلیات لایحه خروج از رکود توسط نمایندگان کمیسیون مشترک به تصویب رسید، اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به مواد این لایحه، پیشنهاد نمایندگان در مورد ماده 4 لایحه مورد مبنا قرار گرفت و پیشنهاد کار گروه دنبال شد و نیز حذف این ماده به رأی گذاشته شد که حذف آن رأی نیاورد.
 
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در ادامه بررسی‌ها پیشنهادات اعضا مورد بررسی قرار گرفت، بیان داشت: قرار شد، در کارگروهی با حضور نماینده دولت ماده 4 جمع‌بندی و برای تعیین تکلیف به کمیسیون ارائه شود.
 
سخنگوی کمیسیون مشترک ادامه داد: همچنین در ارتباط با جزئیات مواد 1، 2، 3 به بحث گذاشته شد، تا تعدادی از نمایندگان متن آن را در کنار پیشنهادات تلفیق کرده و برای تصمیم‌گیری به کمیسیون ارائه نمایند.
 
 ماده 4 لایحه به شرح زیر است: کلیه بانکها و موسسات اعتباری موظفند، از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون تا مدت سه سال (سالانه حداقل سی و سه درصد) از اموال و دارایی‏‌های مازاد بر حد مجاز (اعم از منقول، غیرمنقول، سهام و سرقفلی) را براساس مصوبات شورای پول و اعتبار که به تملک آنها و شرکت‏های تابعه درآمده است، واگذار نمایند. منظور از شرکت‌های تابعه مذکور شرکت‌هایی هستند که بانکها و موسسات اعتباری به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مالک بیش از پنجاه درصد سهام آن بوده یا اکثریت اعضای هیأت مدیره آن را تعیین نماید.

منبع:فارس
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها