يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۴۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی مسئولان باشگاه سپاهان در زمان مصدومیتم به پای من ماندند، چه دلیلی دارد بخواهم به پرسپولیس بروم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جواهیرسوکای  درخصوص شایعه حضورش در پرسپولیس، رفتن کرانچار از سپاهان و حضور فرکی در این تیم و موارد دیگر صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:


*از شرایط خودت در تیم سپاهان صحبت کن.

خوشبختانه الان شرایط خوبی دارم اما اول فصل بدشانس بودم و با مصدومیت مواجه شدم. حالا وضعیتم فرق کرده و با قدرت به تمریناتم ادامه می‌دهم و امیدوارم که سپاهان هم به وضعیت خوبی که باید داشته باشد برگردد.

*این هفته باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی بروید، در خصوص این بازی چه نظری داری؟


تراکتور تیم قدرتمندی است که امسال هم به خوبی تقویت شده اما متاسفانه اتفاقی که گریبان ما را گرفته این است که خیلی راحت امتیاز از دست می‌دهیم و من نمی‌دانم چه شده که این اتفاق افتاده است اما امیدوارم مقابل تراکتورسازی برد شیرینی به دست بیاوریم تا خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. سپاهان تیم خوبی است که برنامه‌های تاکتیکی را در زمین خوب پیاده می‌کند اما نمی‌دانم چرا نتیجه خوب نمی‌گیریم، هرچند که اعتقاد دارم مقابل تراکتورسازی فرصت خوبی داریم تا به صدر جدول برسیم.


* این روزها به نحوه امتیازگیری سپاهان انتقادهای زیادی مطرح می‌شود. خودت این انتقادات را قبول داری؟

برخلاف شایعه‌ها، باید بگویم که ما هیچ مشکلی نداریم و به نظرم سپاهان بهترین فوتبال را در ایران ارائه می‌دهد و همه مردم هم شاهد این موضوع هستند و می‌بینم که هواداران سپاهان از شکل بازی ما رضایت دارند اما به هر حال انتقاداتی هم هست هرچند که باید بگویم سپاهان واقعاً مشکلی ندارد و من اطمینان دارم مقابل تراکتورسازی فوتبالمان را به همه نشان می‌دهیم تا همه بدانند که ما هیچ حاشیه‌ای نداریم و این کار را انجام می‌دهیم.

* اگر اعتقاد داری سپاهان خوب بازی می‌کند پس چرا کرانچار از این تیم جدا شد؟

کرانچار 3 سال خوب را در سپاهان سپری کرد و به نظرم کارش را به نحو احسن انجام داد اما سپاهان هم مثل همه تیم‌های مطرح جهان ممکن است در کادر فنی‌اش دست به تغییراتی بزند همانطور که بهترین مربیان جهان هم تغییر می‌کنند و این اتفاق هم در سپاهان افتاد و این موضوع یک امر عادی در بین مربیان است. کرانچار از سپاهان جدا شد اما به نظرم باید از او تشکر کرد چرا که برای خود من زحمات زیادی کشید و کارش را در تیم درست انجام داد.

* از حضور فرکی در سپاهان صحبت کن و اینکه اعتقاد داری در این تیم چه شرایطی دارد؟

در مدتی که ایران بودم و از موقعی که در سپاهان بازی کردم فرکی را مربی خوبی دیدم و حالا هم که به سپاهان آمده می‌بینم که تیم را خیلی خوب تمرین می‌دهد و با جدیت کارها را پیش می‌برد. فرکی ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار می‌کند و آمدن فرکی به سپاهان یک امر طبیعی است چون سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است و طبیعتاً بهترین ها هم به این تیم می‌آیند.

* اما صحبت از حضور تو در پرسپولیس هم شنیده می‌شود.

باید بگویم تاکنون هیچ پیشنهادی از پرسپولیس به من نشده و هیچ پیشنهادی هم دریافت نکردم و من همه تمرکزم را برای سپاهان گذاشته‌ام.

*صحبت از جایگزینی تو به جای رضا نوروزی مصدوم است و گفته می‌شود قرار است جایگزین او در پرسپولیس بشوی.

نمی‌دانم این مسائل را چه کسانی مطرح می‌کنند اما قسم می‌خورم که هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیسی‌ها نداشته‌ام و کسی هم با من تماس نگرفته است. وقتی می‌گویم همه تمرکزم بر روی سپاهان است چرا باید به پرسپولیس بروم؟! 3 سال است که در سپاهان هستم و از شرایط اینجا رضایت دارم اما اگر روزی مسئولان سپاهان بگویند سوکای را نمی‌خواهیم آن زمان قطعاً تصمیم دیگری را خواهم گرفت که تا به حال چنین موضوعی مطرح نشده است. مهمتر از همه این موضوع را در نظر دارم که من با سپاهان قرارداد دارم و وقتی قرارداد رسمی با تیمی می‌بندم به آن پایبندم و با تیم دیگری مذاکره نمی‌کنم.

*یعنی حضور تو در پرسپولیس را جدی ندانیم؟

من از حضور در سپاهان راضی هستم و جالب اینجاست که اگر کسی هم خواهان حضور من در تیمش است می‌داند که من با سپاهان قرارداد دارم.

*خودت دوست داری در سپاهان بمانی؟

بله، دوست دارم با سپاهان قهرمان شوم و عناوین جدیدی به دست بیاورم.

*حتی اگر پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از پرسپولیس داشته باشی؟!

بله، من برای این حرف که می‌گویم در سپاهان می‌مانم دلیل دارم چون من در سپاهان مصدوم شدم و از میادین فوتبال دور بودم اما مسئولان باشگاه به پای من ماندند و مرا حفظ کردند تا مصدومیتم برطرف شود. آنها در آن شرایط به من کمک کردند و من آدمی نیستم که لطف آنها را فراموش کنم. وقتی آنها چنین کاری کردند طبیعی است که من هم لطف آنها را جبران کنم.

*اما زمزمه‌هایی مبنی بر ناراحتی‌ات از نیمکت نشینی در سپاهان شنیده می‌شود.

3 مسابقه اول سپاهان را روی نیمکت بودم اما بعد از آن 3 مسابقه مصدوم شدم و بدشانسی عامل نیمکت نشینی من بود اما فراموش نکنید که اینجا سپاهان است و شما هرچقدر هم خوب باشید نمی‌توانی بگویی که جایگاه ثابتی در تیم داری. به نظر من این موضوع مشکل‌ساز نیست و برعکس نقطه قوت تیم ما به حساب می‌آید.

*به نظرت امسال چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند؟

من اعتقاد دارم سپاهان و استقلال مدعی قهرمانی هستند و می‌توانند برای به دست آوردن این عنوان بجنگند.

*البته اتفاق بدی برای سپاهان افتاده و آن هم دوری این تیم بعد از چند سال از لیگ قهرمانان آسیاست.

متأسفانه فقط به خاطر یک گل نتوانستیم به آسیا برسیم اما باید با این موضوع کنار بیاییم که این مسئله هم جزئی از فوتبال است و امکان دارد در فوتبال هر اتفاقی رخ دهد اما بازهم می‌گویم که در این زمینه مشکلی وجود ندارد و با قدرت دوباره به آسیا بر می‌گردیم چرا که امسال یا قهرمان لیگ برتر می‌شویم و یا قهرمان جام حذفی و مطمئن باشید که یک جام بدست می‌آوریم و دوباره به آسیا می‌رسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها