کد خبر: ۲۵۳۴۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
محصولات سایپا با در اختیار داشتن استاندارد یورو۴ از مراجع اروپایی، حضور خود در بازار آذربایجان را ادامه و توسعه خواهند داد

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازدنیای خودرو ؛ بازار آذربایجان به دلیل نزدیکی فاصله، دسترسی آسان، هزینه حمل اندک و سرعت در تامین سفارشات و خدمات همانند سایر کشورهای همسایه دارای جایگاه ویژه ای در میان بازارهای هدف صادراتی شرکت سایپا است. این کشور در سالهای اخیر استاندارد خودروهای وارداتی به این بازار را ارتقاء داده و از اوایل سال ۱۳۹۳ استاندارد یورو ۴ را برای ورود خودرو به این کشوراجباری نمود. خودروی تیبا که استانداردهای سخت گیرانه روسیه را با موفقیت کسب نموده بود براحتی مجوز ورود به بازار آذربایجان را بدست آورد. اما خودروهای خانواده X100 (سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۵۱، سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۴۱) که سالهای زیادی در این بازار حضور داشته‌اند علیرغم موفقیت در اخذ استاندارد یورو ۴ در ایران و به دلیل قوانین کشور آذربایجان می بایست تست های استاندارد یورو۴ را در یکی از مراکز تست اروپایی مجدداً از سر بگذرانند تا نتایج آن مورد پذیرش موسسه استاندارد آذربایجان قرار گیرد. برای این منظور آزمایشگاه مشهور و معتبر شرکت توف انتخاب و تست های مذکور در این آزمایشگاه انجام شد. اکنون پس از موفقیت خودروهای خانواده X100 در کسب این استاندارد و در دور جدید حضور این محصولات در آذربایجان، سفارش های جدید دریافت گردیده و در حال آماده سازی و ارسال به کشور آذربایجان است.

محصولات سایپا در بازار آذربایجان با رقابت شدیدی روبرو هستند و حضور تمامی محصولات شرکت سایپا در این بازار، موجب تنوع سبد کالای قابل عرضه در این کشور گردیده و نیاز بخش های بیشتری از بازار را پوشش خواهد داد.  شرکت سایپا امیدوار است با افزایش قدرت انتخاب مشتریان و تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات یعنی قیمت رقابتی، مصرف پائین، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات یدکی با قیمت مناسب، سهم بیشتری از بازار متنوع و رقابتی بازار آذربایجان را به خود اختصاص دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها