کد خبر: ۲۵۳۵۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
اعضاء انجمن دوستی ایران و قطرکه در راس هیاتی بلند پایه اقتصادی به ایران سفر کرده است، از خطوط تولید زامیاد بازدید نمود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازدنیای خودرو ؛ در این بازدید که با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی دو طرف صورت گرفت، مقرر شد راههای بسط و گسترش ارتباطات بویژه در خصوص صدور محصولات زامیاد به قطر و دیگر کشورهای منطقه مورد مطالعه قرار گیرد.
به موجب این گزارش با توجه به پتانسیل و نقاط قوت محصولات زامیاد، بویژه وانت نیسان، موافقت شد در مرحله نخست حدود ده دستگاه از این وانت به کشور قطر صادر شود.

فریدون حمیدی- مدیرعامل شرکت زامیاد، نیز بازارهای صادراتی ازجمله کشورهای عربی و آسیای میانه را از مهمترین بازارهای هدف برای محصولات زامیاد عنوان کردو اظهار داشت: افزایش صادرات مستلزم اولویت دهی به تامین نیاز بازارهای صادراتی، گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش ، عرضه محصولات متنوع ، با کیفیت و شرایط رقابتی و انتخاب شرکای مناسب در بازارهای هدف می باشد.

وی همچنین اعلام کرد، برنامه اصلی صادرات بر اساس سند راه صادرات گروه خودرو سازی سایپا در دو بخش حفظ و توسعه بازارهای فعلی و نیز توسعه بازارهای جدید تقسیم بندی شده که بر این اساس شاهد افزایش صدور محصول به بازارهایی نظیر قطر و همچنین گسترش فعالیت در بازارهای آسیای میانه و آفریقا خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها