أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۵۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: «اگر به بازیکنان می‌گوییم حرمت بگذاریم، انگار به برخی مسئولان هم باید بگوییم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، مهرزاد خلیلیان صحبت‌های قابل توجهی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* ابتدا در خصوص دیدار با صبا و تساوی یک - یک‌ صحبت کنید.

- ما در این بازی به نقاط ضعف خودمان بیشتر پی بردیم. صبای قم با 11 بازیکن دفاع می‌کرد و البته در ضد حمله هم خطرناک بود. صمد مرفاوی مربی کاربلدی است و بازیکن ملی بوده اما کلاس بازی سپاهان بالاتر از صبا بود. ناداوری آشکار هم برای دفعه سوم برای ما پیش آمد که از این بابت گلایه و اعتراض داریم. وقت‌کشی بازیکنان صبا هم بسیار زیاد و بیش از حد بود.

 

* چطور؟

- متأسفانه بازی جوانمردانه گاهی اوقات تعریف اشتباهی پیدا می‌کند. ده‌ها صحنه بود که بازیکنان صبا خودشان را زمین می‌انداختند و وقت تلف می‌کردند. اگر یک تیم می‌تواند حریفش را ببرد، نوش جانش، اگر هم نمی‌تواند، حداقل جوانمردانه بازی کند. ما هم 10 تا ایراد داریم و خودمان را کامل نمی‌دانیم اما می‌خواهیم در هیأت‌مدیره صحبت کنیم و شاید از این به بعد اجازه ندهیم بازیکنانمان وقتی نفرات حریف زمین می‌افتند، توپ را بیرون بزنند.

 

* ‌آقای علیپور گفته بود باشگاه سپاهان فعلاً از حق فعالیت نقل و انتقالات محروم است.

- من در این خصوص با تاج صحبت کردم و ایشان این صحبت را صددرصد تکذیب کرد. تاج متولی سازمان لیگ است و اگر موردی باشد، از ما گزارش و توضیح می‌خواهد و خیلی وقت‌ها نیز بلافاصله و در 5 دقیقه‌، پاسخ ایشان را به صورت مکتوب داده‌ایم. اگر به بازیکنان می‌گوییم حرمت بگذاریم، انگار به برخی مسئولان هم باید بگوییم. تاج و کفاشیان مسئول هستند و اگر موردی باشد، آنها می‌گویند، ضمن اینکه هیچ ابلاغ کتبی به دست ما نرسیده. سایر نظرات محترم است اما قابل رسیدگی نیست. ما باید کمک کنیم این فوتبال مریض، به سمت بهبود و سلامت پیش برود نه اینکه خودمان برایش مشکل درست کنیم. فوتبال ما سال‌هاست قهرمان آسیا نشده و چرا باید با برخی صحبت‌ها، به فوتبالمان ضربه بزنیم؟ اینها نهایت بی‌خردی است. من دیدم نماینده آقای کی روش، پیش آقای فرکی آمد و از او نظر گرفت. این نوع کارها، فوتبال ملی را تقویت می‌کند و من از سرمربی تیم‌ملی تشکر می‌کنم که با مربیان باشگاهی در ارتباط است و نظر می‌پرسد. این یعنی تقویت فوتبال ملی و کار درست، نه اینکه خودمان برای فوتبالمان مشکل درست کنیم. باید از آقای تاج تشکر کنم که همواره پیگیر حل مشکلات است.

 

* ‌ما مشکلات بزرگتری در فوتبالمان داریم و کارهای بسیاری باید انجام شود، اما همواره این بحث‌های حاشیه‌ای مطرح می‌شود و مسائلی مثل خالکوبی به میان می‌آید.

- این حرف‌ها به خاطر احساس کمبود است و می‌خواهند کمبودها را با حرف‌های نپخته و حمله به باشگاه‌ها جبران کنند، ضمن اینکه اگر حرفی دارند، می‌توانند محرمانه و مکتوب به ما بگویند. به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش می‌کشند و جالب اینکه عذرخواهی هم نمی‌کنند. آبروی افراد را می‌برند، بعد می‌گویند برگرد سر کارت. ما باید از رئیس فدراسیون این مسئله را بپرسیم که چرا کسی با این صحبت‌ها برخورد نمی‌کند. 2 بازیکن ما را بردند تیم امید، 8 تا را بردند تیم جوانان، بعد این نتایج پیش آمد. تیم امید ما آبروریزی کرده و هم در نتیجه‌گیری و هم در بحث حاشیه‌ای افتضاح کرده، آن وقت کسی صدایش درنمی‌آید و حرفی نمی‌زند، بعد گیر می‌دهند به خالکوبی بازیکن خارجی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها