يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۵۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
اگر پرسپولیس تا نیم فصل باز هم نتیجه نگرفت، دوباره دست به تغییر بزند و این بار نیمکتش را بسپارد به مردی که اول‌بار، به خاطر همین تیم به ایران سفر کرده بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، کمبود بازیکن چیزی نیست که نیاز به تاکید دوباره‌اش باشد. پرسپولیس به آن اندازه که باید، بازیکن ندارد و حمید درخشان هم در ابتدای حضورش، به نیاز این تیم به جذب بازیکن جدید در پست‌های مختلف اشاره کرده بود. حالا اما حرف‌هایش را پس گرفته و به توصیه هیات مدیره، قید بازیکن جدید را زده است.

 

وقتی پای صحبت‌های سرمربی پرسپولیس نشستیم، به چشم دیدیم که چطور از موضع قبلی‌اش عقب نشسته و می‌گفت که فعلا بازیکن نخواهد گرفت.

 

دلیل این تناقض اما چیزی نیست جز دستور هیات مدیره. مدیران پرسپولیس به درخشان توصیه کرده‌اند که فعلا دنبال بازیکن جدید به ویژه بازیکن خارجی نباشد و آقای سرمربی هم با وجود فقر بازیکن، به سکوت مجبور شده است.

 

اگر سقف قرارداد 18 میلیاردی پرسپولیس را در نظر بگیریم، همه چیز عادی به نظر می‌رسد اما اگر تکیه‌مان به شایعه‌های این چند وقت باشد، ریشه توصیه مشکوک هیات مدیره را در جایی دیگر باید بجوییم.

 

مثلا اینکه شایعه مذاکره و توافق رییس هیات مدیره باشگاه با زلاتکو کرانچار واقعیت داشته و باشگاه هم تا نیم فصل به حمید درخشان مهلت داده‌ تا اگر پرسپولیس باز هم نتیجه نگرفت، دوباره دست به تغییر بزند و این بار نیمکتش را بسپارد به مردی که اول‌بار، به خاطر همین تیم به ایران سفر کرده بود.

 

این اتفاق خیلی راحت‌تر در باورمان می‌گنجد؛ باشگاه هنوز آنطور که باید به حمید درخشان اعتماد نکرده و برای همین است که مذاکره با کرانچار را رد نمی‌کند.

 

هر چه باشد، آنها باید این تیم را به لیگ قهرمانان بفرستند و با تکیه به تجربه کرانچار، خیالشان آسوده‌تر خواهد بود. اگر هم به درخشان توصیه کرده‌اند که فعلا دنبال بازیکن نباشد دلیلش خالی ماندن لیست تیم بوده تا در نیم فصل کرانچار بتواند بازیکنان دلخواهش را با خود به پرسپولیس بیاورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها