أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۵۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش گفت: «فعلا صحبتی درباره مدیرعاملی سیاسی مطرح نشده و من همین قدر در جریان هستم که بحث مشخص شدن وضعیت اسپانسر باشگاه در اولویت بود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، امیررضا خادم درباره آخرین تغییر و تحولات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «اطلاع دقیقی از چند و چون ماجرا ندارم. بحثی آخری که با اعضای هیات مدیره داشتم این بود که قرار بود تکلیف شان را با اسپانسر مشخص کنند.»

 

از وی سوال کردیم آیا قرار است رئیس هیات مدیره به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه منصوب شود یا نه که پاسخ داد: «فعلا صحبتی درباره مدیرعاملی سیاسی مطرح نشده و من همین قدر در جریان هستم که بحث مشخص شدن وضعیت اسپانسر باشگاه در اولویت بود. اینکه این اسپانسر قصد همراهی با باشگاه پرسپولیس را دارد یا نه، غیر از این صحبت دیگری مطرح نشده است. مسائل دیگری هم مطرح بوده که به وضعیت حقوقی باشگاه و از این قبیل مسائل مربوط می شد.»

 

معاون پارلمانی وزارت ورزش در این باره که پرسپولیس پس از تغییرات اخیر نتایج بهتری کسب کرده، توضیح داد: «آنچه من در آن دخالت می کنم ربطی به مسائل فنی ندارد و صحبت در خصوص این موارد در حیطه کادر فنی است. آنچه من به آن ورود خواهم کرد مدیریت کلان باشگاه و مسائلی از این دست هستند، چرا که قطعا اگر بخواهم درباره مسائل فنی اظهارنظر کنم منطقی و درست نخواهد بود.»

 

خادم در این باره که اکثر اهالی ورزش به ویژه مدیرعامل قبلی و اطرافیان علی دایی از نحوه برکناری او گله مند بوده اند و حتی در نخستین بازی پرسپولیس به سرمربیگری حمید درخشان شعارهایی نیز علیه معاون حقوقی وزارت ورزش سر داده شده گفت: «اگر من بخواهم در این باره اظهارنظر کنم باز هم حاشیه های خاص مربوط به این ماجرا از نوع به راه می افتد به همین خاطر معتقدم اظهارنظر به این شکل کار درستی نیست.»

 

وی افزود: «در حال حاضر کادر فنی جدید در تیم مستقر شده و باید فضای آرام و مطلوبی برای فعالیت آنها ایجاد شود، اما هر موضوعی که به من ربط داشته باشد همانطور که پیشتر هم اعلام کردم حاضرم درباره هاش با افرادی که سوالی در ذهن شان در این ارتباط باقی مانده مذاکره یا مناظره کنم تا به این شکل مسائل برای طرفین حل و فصل شود.»

 

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: «قطعا با انتظار صحبت های من و یا دوستان دیگر عده ای با شنیدن این مطالب و بر اساس تحلیلی که از آن می کنند مسائلی رابه شکل قطعی یا غیرقطعی در رسانه ها منتشر می سازند که بعضا با واقعیت های هم مغایرت دارد و نتیجه این مسائل این می شود که فضایی غیرواقعی بر باشگاه پرسپولیس حاکم شده و تیم به حاشیه می رود. لذا باز هم اعلام آمادگی می کنم که اگر موضوع خاصی برای کسی باز نشده حاضرم به صورت رودرو درباره آن صحبت کنم تا شاخ و برگ های اضافی به این موضوعات داده نشود.»

 

از خادم سوال کردیم با یک بله یا خیر بگوید که با مدل برکناری علی دایی موافق بوده یا نه که پاسخ داد: «خیر. کلیات این اتفاق درست نبوده و باید دید مسبب و بانی این کار چه کسی بوده که چنین شیوه ای را اتخاذ کرده است.»

 

معاون حقوقی وزارت ورزش در خصوص اوضاع باشگاه استقلال تصریح کرد: «نه تنها استقلال بلکه هر دو باشگاه در حال ارائه حسابرسی مباحث مالی شان به نمایندگان وزارت اقتصاد هستند. در باشگاه استقلال هم مسائل به همین شکل در حال پیشرفت است و خواهشی که ما از مدیران قبلی باشگاه استقلال داریم این است که برای ارائه اسناد مالی با بازرسان سازمان حسابرسی همکاری لازم را داشته باشند چرا که اصل این مطلب به هیچ عنوان ربطی به وزارت ورزش پیدا نمی کند و این اسناد مستقیما به وزارت ورزش تحویل خواهد شد.»

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «هیچ بحث خاصی در این میان وجود ندارد و چنانچه حساب های مدیران قبلی شفاف و مشخص باشد به صورت یک حساب سرانگشتی اسناد و مدارکشان را که در دفاتر ثبت شده تسلیم بازرسان حسابرسی می کنند و بدین شکل روال عادی خود را طی خواهد کرد.»

 

خادم در پاسخ به این سوال که چه زمانی بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سرانجام قطعی خواهد رسید عنوان کرد: «فکر می کنم تا پاییز امسال مراحل حسابرسی و قیمت گذاری انجام شده و برنامه عملیاتی شود و ان شاءالله در اوایل زمستان این موضوع به سرمنزل مقصود برسد تا در نهایت این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها