يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۵۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
شبکه اجتماعی نت ایران به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس اقدام به رونمایی و برگزاری مسابقه رکورد زنی در بازی های فلش آنلاین نموده است.
از جمله سرگرمی هایی که امروزه در فضای اینترنت مورد استقبال بسیاری از نوجوانان و جوانان قرار می گیرد، بازی های آنلاین و بازی های فلش هستند. 
 
بازی هایی ساده و کم حجم که مدت زمان بسیاری اسباب سرگرمی افراد را فراهم می کند. اما نکته قابل توجه در این میان تلاش شبکه اجتماعی نت ایران برای ارائه بازی هایی با نمادها و نام های ایرانی و مطابق با فرهنگ انقلابی است. 
 
این شبکه اجتماعی که در مدیریت سایت نیز تلاش بسیاری برای نظارت محتوایی بر مطالب منتشر شده دارد، قبلا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بازی "آتش بازی ۲۲بهمن" رونمایی نموده بود که مورد توجه بسیاری از فعالان عرصه سایبری قرار گرفت.
 
از این رو شبکه اجتماعی نت ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری "جشنواره بازیهای آنلاین دفاع مقدس و انقلاب اسلامی" نموده است و درنظر دارد تا به نفرات برتر هدایایی اهدا کند.
 
شرکت در این جشنواره که تا تاریخ هفتم مهرماه ادامه دارد برای تمامی کاربران میسر بوده و تنها  برای ثبت رکورد نیازمندِ ثبت نام در شبکه اجتماعی نت ایران میباشد.
 
برای انجام این بازی ها می توانید بر روی تصویر هر کدام از آنها کلیک نمایید.
 
       
   
 
   
 
   
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها