يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۵۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: به دلیل افزایش سرعت وزش بادهای غربی در استانهای مرکزی ایران پدیده گرد و خاک محلی در پاره‌ای نقاط این استانها دور از انتظار نیست.
به گزارش پایگاه 598، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: دوشنبه در سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراکنده و در برخی مناطق شمال‌غرب در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود و این وضعیت در روز سه شنبه در سواحل شرقی دریای خزر و مناطقی از شمال شرق رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: سه شنبه به دلیل افزایش سرعت وزش بادهای غربی در استانهای تهران، قم، البرز، مرکزی، اصفهان و جنوب سمنان، پدیده گرد و خاک محلی در پاره‌ای نقاط این استانها دور از انتظار نیست.

وی با بیان این که در روز چهارشنبه خلیج فارسو در روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج است، افزود: چهارشنبه وزش باد جنوبی همراه با افزایش دمایی حدود ۸ تا ۱۰ درجه و پنجشنبه با نفوذ جریان‌های شمالی سرد کاهش دمایی حدود ۱۰ تا ۱۲ درجه سلسیوس در سواحل جنوبی در دریای خزر رخ خواهد داد. پنجشنبه نیز مجددا بارش در سواحل جنوبی دریای خزر و برخی مناطق شمالغرب آغاز خوهد شد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران درسه شنبه صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۸ و ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنجشنبه نیز آسمان تهران صاف پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز ۱۹ و ۳۰ درجه می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها