أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۵۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، لوییس فان‌خال اعتقاد دارد ناتوانی منچستر یونایتد در حفظ توپ «اشتباه اصلی» آن‌ها در شکست ۳-۵ برابر لستر سیتی بوده است. این نتیجه باعث شد شیاطین سرخ که از ۵ دیدار خود در این فصل لیگ تنها ۵ امتیاز به‌دست آورده‌اند، در رده‌ی ۱۳ جدول جا خوش کنند، و فان‌خال اذعان می‌کند که این شکست غیرقابل‌قبول است.
«ما کنترل کاملی داشتیم. چه‌طور ممکن است که این بازی را از دست بدهید؟ لستر پیش از این هم در بازی‌های قبلی نشان داده بود که از یک شخصیت قوی برخوردار است. اما وقتی حساب کار ۱-۳ است شما می‌توانید با حفظ توپ بیشتر بازی را تا دقیقه‌ی ۹۰ بکشانید، اما نمی‌توانید این کار را انجام بدهید. این همیشه در فوتبال ممکن است. من سال‌های زیادی‌ست که کار می‌کنم، در نتیجه این تجربه را یک بار در بارسلونا هم داشته‌ام، نمی‌توانید تصورش را بکنید، اما اتفاق می‌افتد.»
«من نمی‌خواهم به اشتباهات فردی انتقاد کنم، اما در بازی رخ می‌دهند. ما توپ را نگه نداشتیم، اعتقاد دارم این اشتباه اصلی ما بود. ما موقعیت‌های زیاد خلق کردیم. ما گل‌های محشری زدیم. این یک امتیاز مثبت است، اما بازی را باختیم، این مهم‌ترین چیز است و لذا شما نمی‌توانید از بابت آن امتیاز مثبت خوشحال باشید.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها