کد خبر: ۲۵۳۵۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، بختیار رحمانی مدتی بود که روزه سکوت گرفته بود و کمتر در رسانه ها دیده میشد. اما او این روزها حسابی از دست فردوسی پور و برخی رسانه ها ناراحت است . مصاحبه ی یک بختیار ناراحت را در زیر به نقل از فوتبال ایران بخوانید:

 بدبختی ها من از زمانی شروع شد که فولاد قهرمان شد. ای کاش آن جام هیچ وقت به ما نمی رسید تا اینطور با آبروی من و خیلی دیگر از بازیکنان بازی نمی شد. همراه تیم ملی به برزیل رفته بودم و در حالیکه در ایران نبودم، برخی شروع به پرونده سازی علیه من کردند. در مدارکم برخی نواقص وجود داشت که فدراسیون به من اطلاع نداده بود. آن افراد از همین نواقص سوء استفاده کردند و آنرا بهانه ای برای از بین بردن آبرویم قرار دادند.

 می خواهی بگویی که کارت پایان خدمت تو مشکلی نداشته و ندارد؟

تمامی مدارک موجود است و به زودی آنها را رسانه ای خواهم کرد. از فیش حقوقی پدرم گرفته تا دیگر مدارک تماما موجود است و با کمک سپاه پاسداران کرمانشاه، در حال جمع آوری آنها هستم. نمی دانم چه گناهی کرده ام که آن افراد آنطور با آبرویم بازی کردند؟ آیا دست در جیب شان کرده بودم که با من خصومت داشتند؟ همین آقای فردوسی پور خوش تیپ در این مدت کم هوایم را نداشته است! اصلا انگار چشم دیدن بختیار رحمانی را ندارند.

مشکلت با فردوسی پور چیست؟

این آقا بعد از جام جهانی یک آیتم از برنامه اش را برای بازی کردن با آبروی بختیار رحمانی کنار گذاشت. هر روز برایم یک ماجرا درست و آنرا در برنامه اش پخش کرد. آقای فردوسی پور درست است که برنامه یتان پربیننده است اما نباید از این تریبون برای بازی کردن با آبروی یک نفر و تخریب آن شخص استفاده کنی. یعنی در فوتبال هیچ سوژه ای جز بختیار رحمانی وجود ندارد؟ تمامش کن آقای فروسی پور. مدارک را که رسانه ای کردم آنوقت متوجه می شوی که در حق من چقدر بدی کردی. البته جز ایشان از خیلی های دیگر دلخور و ناراحتم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها