أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۳۵۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، سید سعید افجه ای در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، ضمن گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: پیش از هر چیزی از طرف مجموعه باشگاه استقلال آغاز هفته دفاع مقدس را به کلیه ملت شریف ایران تبریک می گویم. بی شک مقاومت مردانه رزمندگان دلیر ایران و فرزندان این خاک و بوم در طول هشت سال جنگ تحمیلی تا ابد در دل تاریخ پر افتخار این کشور خواهد ماند.

وی درباره مصوبات جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال گفت: جدا از بحث های معمول آنچه که می توان به عنوان نتیجه آن را اعلام رسمی کرد چند مورد بود. یکی از این موارد تعریف شرح وظایف برای برخی سمت ها بود. همانطور که اطلاع دارید، چارت باشگاه استقلال تغییر پیدا کرده و طبیعتا برخی از پست ها و سمت ها باید تعریف و حدود اختیار و وظایفشان مشخص شود. نکته دیگر این است که باید مراقب بود تا تداخلی در سمت ها ایجاد نشود. درباره این مسئله و سمت ها بحث شد و بسیاری از سمت ها و پست ها را مورد بررسی قرار دادیم و شرح وظایفی برای آنها معرفی کردیم.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: مسئله بعدی، تصویب نهایی آیین نامه انضباطی باشگاه استقلال بود. در این جلسه آیین نامه جدید هیات مدیره استقلال تصویب شد و تنها امضای آقای افشارزاده مانده تا آن را ابلاغ کنند. در این آیین نامه مسائل زیادی پیش بینی شده که از آن جمله می توان به فرمولی اشاره کرد که تشویقات و تنبیهات احتمالی در آن دیده شده است.

افجه ای در تشریح این فرمول بیان کرد: میزان رقم تشویق یا تنبیه بر حسب موقعیت تیم خودمان و حریف دسته بندی شده و رقم آن شناور است. هیچ رقم ثابتی وجود ندارد اما برای تنبیهات و تشویق ها سقفی را در نظر گرفته ایم. با این همه تنبیه یا تشویق را مدیرعامل پیشنهاد می دهد و در نهایت هیات مدیره آن را مصوب می کند تا اجرایی شود.

او در پاسخ به سوالی درباره ماجرای رخ داده در دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: آقای صادق پور، مسئول آکادمی باشگاه اسقلال گزارشی در این باره در هیات مدیره ارائه دادند. همه مواردی که در گزارش آمده است به کمیته انضباطی داده شد و قرار شد تا همه کسانی که در این مسئله دست داشته اند یا اطلاعاتی درباره آن دارند به کمیته انضباطی باشگاه ارجاع داده می شوند. بدیهی است که هرکسی که تخلفی مرتکب شده باشد، به شدت با او برخورد می شود.

افجه ای در ادامه درباره دیگر موارد مطرح شده در این جلسه صحبت کرد و گفت: در این جلسه بودجه ای برای بازی با ذوب آهن مصوب شد و قرار شد آقای معینی به نمایندگی از هیات مدیره استقلال در این سفر همراه تیم باشد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان اضافه کرد: آخرین بحثی که در این جلسه بود، ایجاد بستر مناسب برای همکاری با دولت و مجلس برای سرعت بخشیدن به خصوصی شدن باشگاه استقلال بود. امیدواریم با همکاری های لازم، این اتفاق صورت بگیرد. اعضای هیات مدیره استقلال همه تلاششان را برای سرعت بخشیدن به این اتفاق به کار بسته اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها