امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۳۵۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

این روزها صحبت از حضور جواهیر سوکای در پرسپولیس زیاد به گوش می رسد. قرمزپوشان تقریبا تا انتهای فصل رضا نوروزی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و به دلیل تعداد کم مهاجم هایشان به دنبال آن هستند تا در نیم فصل خط حمله ی خود را تقویت کنند و گفته می شود جواهیر سوکای مهاجم سپاهان یکی از اهداف حمید درخشان است. البته خود سوکای این موضوع را قویا رد می کند و می گوید به دلیل آنکه سال گذشته و در هنگام مصدومیت سپاهان پایش ایستاد او هم این لطف را فراموش نمی کند و در همین تیم می ماند. 

سوکای در این باره می گوید: 

من برای این حرف که می‌گویم در سپاهان می‌مانم دلیل دارم چون من در سپاهان مصدوم شدم و از میادین فوتبال دور بودم اما مسئولان باشگاه به پای من ماندند و مرا حفظ کردند تا مصدومیتم برطرف شود. آنها در آن شرایط به من کمک کردند و من آدمی نیستم که لطف آنها را فراموش کنم. وقتی آنها چنین کاری کردند طبیعی است که من هم لطف آنها را جبران کنم. 

در آخر باید بگویم  تاکنون هیچ پیشنهادی از پرسپولیس به من نشده و هیچ پیشنهادی هم دریافت نکردم و من همه تمرکزم را برای سپاهان گذاشته‌ام. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها