يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۵۸۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (دوشنبه) در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه در دیداری خانگی با نتیجه یک بر یک مقابل المپیک لیون متوقف شد.

شاگردان لوران بلان که فصل گذشته قهرمان این رقابت‌ها شدند در حال حاضر با دو پیروزی و چهار تساوی در مکان پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارند. میلیونرهای پاریس همچنین در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس تن به تساوی دادند و همین اتفاقات باعث پخش شایعاتی مبنی بر اخراج احتمالی لوران بلان از سرمربیگری این تیم فرانسوی شد.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌و‌گو با روزنامه فرانسوی «اکیپ» با تکذیب این شایعات گفت: جایگاه بلان در خطر نیست و او تا آخر فصل جاری در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند. اگرچه وضعیت کنونی چیزی نیست که از پاری‌سن‌ژرمن انتطار داریم اما نسبت به آینده این تیم امیدوار هستم.

رولان بلان نیز اظهار داشت: زمانی‌ که تیم در کسب نتایج خوب ناکام می‌ماند، حس ناراحتی همچنان وجود دارد. بازیکنان ما خیلی ناامید هستند و این موضوع در مورد کادرفنی هم صدق می‌کند. پاری‌سن‌ژرمن در بهترین فرم خود نیست و همین باعث ناراحی بازیکنان‌مان شده است. شما قوانین بازی فوتبال را می‌دانید، وقتی در باشگاهی همچون PSG هستید باید نتیجه بگیرید.

پاری‌سن‌ژرمن چهارشنبه شب در هفته هفتم لیگ یک فرانسه در خانه کان به میدان می‌رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها