أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۵۸۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان این روزها در حال ایرانگردی است اما با این حال اخبار زیادی پیرامون تیم آینده او شنیده می شود.

تا قبل از این خیلی ها از حضور او روی نیمکت سرخپوشان صحبت می کردند و حتی اخیرا گسترش فولاد تبریز هم به این گزینه ها اضافه شد.زلاتکو کرانچار در مصاحبه با خبرنگار سایت فوتبال ایران، در این خصوص می گوید:« قبلا هم گفته ام که فعلا استراحت می کنم و به هیچ تیمی فکر نمی کنم. در حال حاضر تمام فکرم این است که هیچ یک از مکان های تاریخی و دیدنی ایران را از دست ندهم و از آنها بازدید کنم. نه با من صحبتی برای رفتنم به پرسپولیس شده و نه از تیم های دیگری پیشنهاد دارم.»

کرانچار در خصوص اینکه حمید درخشان عنوان کرده تاریخ مصرف او در فوتبال ایران تمام شده است تاکید می کند:

    به هر حال اگر من هم جای ایشان بودم، نسبت به این قضیه که هر روز برایم جانشین تعیین می کردند واکنش نشان می دادم و عصبانی می شدم. اما ایشان در جایگاهی نیستند که بگویند تاریخ مصرف من گذشته است یا خیر و در مورد من نظر بدهد. این مسایل در حیطه وظایف کارشناسان است و همیشه گفته ام که مربیان باید رفتار و گفتار حرفه ای داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها