امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۳۵۹۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

پس از شکست 2 بر صفر آرسنال در خانه بورسیا دورتموند در دور اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مسعوت اوزیل به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. هافبک آلمانی توپچی‌های لندن اما در پیروزی 3 بر صفر شنبه شب آرسنال برابر استون‌ویلا گل اول تیمش را به ثمر رساند تا به نوعی پاسخ این انتقادات را داده باشد.

اوزیل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری«DPA»  آلمان گفت: لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنم. من برای آرسنال بازی می‌‌کنم و بس. تاکنون خیلی مورد انتقاد قرار گرفته‌ام، چه زمانی که در بوندس‌لیگا بازی می‌کردم چه زمانی که بازیکن رئال‌مادرید بودم. فصل را با بازیکنان جدید در پست‌های مختلف شروع کرده‌ایم و بازی گروهی چیزی است که خیلی با آن سر و کار داشته‌ام ولی تضمینی نیست که همانند روز گذشته‌ات خوب باشی.

وی افزود: 10 هفته گذشته نامم در فهرست تیم منتخب فصل لیگ برتر قرار گرفت و پس از آن هم با تیم ملی آلمان قهرمان جهان شدیم. بعد از جام جهانی به تعطیلات رفتیم و حالا پس از چند بازی انتقادات مجدداً از سر گرفته شد. این انتقادات کمی عجیب است ولی می‌دانم چطور باید از عهده آنها برآمد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها