أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۵۹۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

در تمرین نوبت عصر امروز آبی‌پوشان تهرانی امیر قلعه نویی از دکتر ستوده پیگیر آخرین وضعیت مصدومان تیمش یعنی خسرو حیدری، قاضی، بیک زاده و کرار شد که او گفت این چهار نفر به بازی روز جمعه با ذوب‌آهن خواهند رسید و این اتفاق کافی بود تا سرمربی استقلال پس از نه هفته دوری تعداد زیادی از بازیکنانش خوشحال شود.

ولی خبر ناراحت کننده برای او مصدومیت سه هفته‌ای مگویان بود. مدافعی که چند هفته اخیر در غیاب حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی نسبتا از خط دفاعی تیمش به خوبی محافظت کرده بود.

همچنین امروز به قلعه نویی گفته شد احتمال بازگشت تیم ملی امید از بازی‌های آسیایی طوری خواهد بود که او احتمالا یعقوب کریمی را نیز در مسابقه با ذوب آهن خواهد داشت.

با این حال سرمربی استقلال که در هفته‌های گذشته تعداد زیادی مصدوم و محروم داشت و این مسئله تاثیر زیادی در دو باخت اخیر این تیم داشت، در این هفته با بازگشت بازیکنانش مجددا می‌تواند به روندی که ابتدای فصل داشت بازگردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها