کد خبر: ۲۵۳۶۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
صبح امروز آلبوم «بیسیم‌چی» اثر جدید موسسه دل‌صدا با حضور هنرمندان این آلبوم و جمعی از خانواده‌های شهدا رونمایی شد. در این مراسم مادر شهید شهبازی از حامد زمانی تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مراسم رونمایی از آلبوم «بیسیم‌چی» آخرین تولید مؤسسه دل صدا با حضور هنرمندان این آلبوم و جمعی از خانواده‌های شهدا در مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای اوج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  پیمان بیات که قطعه «بی‌نشون» را در آلبوم «بیسیم‌چی» خوانده به روی صحنه آمد و در سخنانی کوتاه گفت: از اینکه توانستم کار کوچکی برای کسانی که حماسه آفریدند انجام دهم خوشحالم. می‌دانم کار بزرگی نیست فقط شاید بتوانم گوشه‌ای از حماسه‌هایی که رزمندگان در طول دوران 8 سال دفاع مقدس آفریده‌اند را جبران کنم. او پس از این سخنان قطعه «بی‌نشون» را اجرا کرد.

پس از پیمان بیات نوبت به علی اکبر قلیچ رسید که قطعه «ترکش» را اجرا کند. پس از اجرای این قطعه بود که نماهنگی به نام «رسول لبخند خدا» با صدای رضا صادقی و ساخته برادران بوشهری پخش شد.

سید حمزه موسوی که با قطعه «پیراهن خاکی» در آلبوم «بیسیم‌چی» حضور دارد به اجرای برنامه پرداخت. حسین سلیمی دیگر خواننده این آلبوم نیز قطعه «تفحص در شهر» را برای مخاطبان اجرا کرد. وی در سخنانی کوتاه گفت: خوشحالم که اولین کار حرفه‌ای و رسمی‌ام با نام شهدا آغاز می‌شود.

پس از اجرای این قطعه نوبت به تجلیل از خانواده‌های شهدا از جمله خانواده شهید شهبازی، شهید تهرانی و شهید صبوری رسید.

پس از تجلیل از مادر شهید بهروز صبوری، مادر شهید شهبازی به روی سن آمد و در سخنانی کوتاه گفت: روزی که پیکر پسرم را آوردند حامد زمانی آهنگی را اجرا کرد. ما مادران شهدا هر روز دعا می‌کنیم که کار حامد زمانی بهتر شود. او در ادامه با اهدای هدایایی از حامد زمانی تجلیل کرد.

پس از تجلیل از خانواده‌های شهدا نوبت به حامد زمانی رسید تا به روی صحنه بیاید و قطعه «بیسیم‌چی» را اجرا کند. او قبل از اجرای این قطعه گفت: بررسی‌هایی را انجام دادیم و متوجه شدیم که شعر، ادبیات و به طور کلی هنر انقلاب به دور از فضای نقد و حرکت بود و به نوعی فضا گل و بلبلی شده بود و تمام واقعیات گفته نمی‌شد.

وی افزود: از اولی که مؤسسه دل‌صدا را راه‌اندازی کردیم بنا را بر این گذاشتیم که حرف‌های تازه و کارهای جدید ارائه بدهیم و در عین حال به معرفی و شناسایی خواننده‌های انقلابی بپردازیم.

مدیرعامل مؤسسه دل‌صدا ادامه داد: تولید آلبوم «بیسیمچی» در چند روز به ما نشان داد که می‌توانیم تولیدات بیشتر و بهتر را داشته باشیم.

این خواننده خاطر نشان کرد: همیشه گفته‌ام خواننده‌ای که می‌خواهد برای انقلاب بخواند باید 3 ویژگی داشته باشد اول اینکه انقلابی باشد، دوم اینکه هنر این کار و تکنیکش را داشته باشد و سوم هم اینکه بتواند در راهی که قدم گذاشته پایدار بماند.

وی در پایان گفت: ما تلاشمان را کرده‌ایم که در این عنوان کاری را درخور خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ارائه دهیم. این آلبوم سعی می‌کند که پیوندی را بین نسل جنگ و نسل حاضر برقرار کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها