يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۷۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: «من با افتخار می‌گویم که التماس خدا و ائمه اطهار (ع) را می‌کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، فرشید گراییلی که بارها با حروف اختصاری «ف.گ» به عنوان یکی از جادوگران فوتبال در رسانه‌ها معرفی شده بود، در یک گفتگو مدعی شد روانشناس است و جادوگر نیست.

 

گراییلی بدون آن که نامی از سیدمهدی رحمتی بیاورد، درباره ارتباط خود با یک دروازه‌بان مطرح حرف‌هایی را به زبان آورده که کاملاً تابلوست منظور او کسی جز سیدمهدی رحمتی نیست.

 

گراییلی در این مصاحبه مدعی شده با 10 مربی لیگ برتری کار می‌کرده و بازیکنان تیم ملی برای کمک، سراغ او می‌رفتند!

 

به همین بهانه با سیدمهدی رحمتی تماس گرفتیم. دروازه‌بان و کاپیتان پیکان که خادم امام رضا (ع) است و با استفاده از تعطیلی یک‌روزه تمرین تیمش، راهی مشهد شده بود، در حالی که تازه از حرم امام هشتم (ع) برگشته بود، گفت: «مصاحبه‌ای که شما می‌گویید را نخوانده‌ام و تمایلی هم به خواندن آن ندارم، برای وقت خودم ارزش قائل هستم. در ضمن چون اسمی از من نیاورده، هیچ جوابی به ادعاهای این فرد نمی‌دهم. از لحاظ عقلانی هم نباید به جای تمرکز روی فوتبال و زندگی‌ام، راه بیفتم و جواب هر حرفی را بدهم.»

 

وقتی به رحمتی گفتیم درست است اسم تو را نیاورده اما از روی کدها و آدرس‌هایی که داده و تأکید کرده دروازه‌بانی که به جام جهانی نرسیده، معلوم است تو را می‌گوید، جواب داد: «اجازه بدهید هر وقت اسمی از من آورد، جواب بدهم. من احتیاجی به دفاع از خودم ندارم و به برخی جریان‌هایی که با نیت قبلی علیه من راه می‌افتد، عادت دارم. چند وقتی است درست در یک مقاطع خاص علیه من جریان‌سازی می‌شود، واگذار می‌کنم به خدا و می‌گذرم،‌ شما هم بگذرید.»

 

رحمتی در واکنش به اصرار ما که از او خواستیم لااقل برای روشن شدن افکار عمومی حرفی بزند، گفت: «هر چه بگویم، بعضی‌ها فکر می‌کنند جواب این آدم را داده‌ام. فقط بنویسید وقتی من می‌توانم حاجتم را از خدا بخواهم، چرا باید محتاج بنده خدا شوم؟ من اگر بخواهم به کسی متوسل شوم، به ائمه اطهار (ع) متوسل می‌شوم. می‌آیم پابوس امام رضا (ع) و سبک می‌شوم. اگر از خدا خواسته‌ای داشته باشم، از خودش می‌خواهم و اگر دنبال واسطه هم بگردم، ائمه اطهار (ع) را واسطه می‌کنم. من با افتخار می‌گویم التماس خدا و ائمه اطهار (ع) را می‌کنم. اصلاً این کار را می‌کنم که محتاج بنده خدا نباشم...»

 

رحمتی در پایان گفت: «شما بروید از مدیران و مربیان استقلال، مس و سپاهان که برای آنها بازی کردم، بپرسید آیا من تا به حال برای کسی در هتل تیم اتاق رزرو کرده‌ام یا بلیت هواپیما گرفته‌ام؟ اصلاً بگذارید به جای من، مدیران و مربیان این تیم‌ها جواب بدهند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها