کد خبر: ۲۵۳۷۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
حکم اخراج کرانچار در کمتر از 24 ساعت باطل می‌شود تا مربی کروات به سمتش روی نیمکت پرسپولیس برگردد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازبانک ورزش، حمید درخشان در مصاحبه اخیر خود مدعی شده او در لیگ نهم زمینه‌ساز اخراج کرانچار از سرمربیگری پرسپولیس و روی کار آمدن علی دایی شده است.

 

او در این مورد این چنین گفته است: «می‌خواهم موضوعی را با صراحت بگویم تا در آرشیو شما ثبت شود، من با تیم پیکان، پرسپولیس را با کرانچار بردم و همین نتیجه باعث شد کرانچار را عوض کنند. هواداران بدانند من با پیکان کرانچار را بردم که تغییر و تحولات به وجود آمد و دوست خوبمان دایی سرمربی پرسپولیس شد. این از کرانچار که پرونده‌اش بسته شد.»

 

درخشان در حالی این صحبت‌ها را انجام داده که تاریخ چیز دیگری می‌گوید! بد نیست بدانید پیکان حمید درخشان در هفته هشتم لیگ نهم پرسپولیس را شکست داده، اما زلاتکو کرانچار در پایان هفته بیست و یکم و بعد از تساوی تیمش مقابل صبای قم از سرمربیگری قرمزپوشان پایتخت برکنار شده است!

 

البته این اشتباه درخشان که این روزها حسابی روی فرم است، یک دلیل خاص دارد و آن مربوط به اخراج 24 ساعته کرانچار بعد از بازی با پیکان می‌شود.

 

باید به این نکته اشاره داشت که در پایان هفته هشتم لیگ نهم و بعد از شکست خانگی پرسپولیس مقابل پیکان، مدیر عامل وقت باشگاه، کرانچار را از سمتش برکنار می‌کند اما با فشار هیات مدیره و کمیته فنی وقت، حکم اخراج در کمتر از 24 ساعت باطل می‌شود تا مربی کروات به سمتش برگردد.

 

بعد از این ماجرا، اخراج کرانچار برای هفته‌ها به تعویق می‌افتد تا اینکه حبیب کاشانی بعد از بازی صبا در هفته بیست و یکم، دایی را جایگزین او می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها