أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۷۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۰۱ مهر ۱۳۹۳

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوری که استاندار پیش از این بر بهره برداری منوریل در سال جاری تاکید داشتند و قولی که در این زمینه داده اند و با پیگیری های انجام شده منوریل در دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم فردا، احمد امیرآبادی در حاشیه نمایشگاه یاد یاران در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه های نیمه تمام استان، اظهار داشت:در طی ماه های اخیر پیشرفت پروژه منوریل با کندی مواجه شده بود که با پیگیری های انجام شده و جلسه ای که با حضور استاندار برگزار گردید بخشی از مشکلات این پروژه برطرف شد.

amirabadi-head

وی ادامه داد:در این جلسه نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان  بودجه به منوریل اختصاص یافت که روند پیشرفت پروژه را در وضعیت بهتری قرار خواهد داد.

امیرآبادی در پاسخ به زمان افتتاح پروژه منوریل،گفت: همانطوری که استاندار پیش از این بر بهره برداری منوریل در سال جاری تاکید داشتند و قولی که در این زمینه داده اند  و با پیگیری های انجام شده ،منوریل در دهه فجر افتتاح می شود.

وی با بیان این که پروژه مترو متوقف نشده است، تصریح کرد: در جلسه ای که اخیرا با حضور رییس شورای اسلامی شهر قم و پیمانکار این پروژه داشتیم  قرار شد کار با قوت و قدرت به پیش برود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ۵۰ میلیارد تومان به پیمانکار مترو پرداخت گردیده اما پیش بینی زمان بهره برداری از  مترو هنوز زود است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها