أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۸۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
کریمی قدوسی:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران با همکاری دولت و مجلس و دیگر نهادها ابتکاری مبنی بر تشکیل ائتلافی واقعی علیه داعش به خرج دهد می‌تواند حرکتی موفق در جهت حل دغدغه‌های اکثریت مسلمانان انجام دهد.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه امروز سنگین‌ترین فجایای دنیا در بلاد اسلامی رخ می‌دهد گفت: کشورهای اسلامی از سوی تروریست‌های مورد حمایت غرب هدف سنگین‌ترین تهاجمات و جنایات قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به لطمات حرکات تروریستی بر پیکره دنیای اسلام به‌ویژه سوریه، عراق و لبنان اظهار کرد: این هجمه‌ها متوجه امنیت بلاد اسلامی است.

کریمی قدوسی ادامه داد: زیرساخت‌های جغرافیای جهان اسلام به شدت در معرض خطر قرار گرفته و بحران طراحی شده و تحمیل شده از سوی غرب و استکبار برای به چالش کشیدن وحدت و امنیت مسلمانان توسط داعش اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر نفوذ کلام و معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و ایمانی که مسلمانان به کشورمان به‌عنوان پیام‌آور نجات دنیای اسلام دارند گفت: ایران با همه نفوذ خود بدون اینکه قصد کشورگشایی و دخالت در امور دیگران را داشته باشد می‌تواند منبع الهام‌بخشی برای کشورهای اسلامی باشد.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در راه مبارزه با تروریسم هزینه‌های زیادی پرداخته است و می‌توان گفت که بزرگترین کشور در زمین مقابله با تروریست‌ها و ترویسم است و تاریخ 36 ساله جمهوری اسلامی نیز گواه این مطلب است.

وی به تجربیات گرانبهای کشورمان در این زمینه اشاره کرد و افزود: این تجربیات را هیچ کشوری در اختیار ندارد به ویژه کشورهایی که مدعی هستند علیه داعش در حال اجماع می‌باشند.

کریمی قدوسی همه تلاش غرب در پوشش ائتلاف علیه داعش را تقویت امنیت رژیم صهیونیستی خواند و گفت: بعد از جنگ اخیر غزه، غرب حس کرد باید حرکتی صورت دهد که حماسه مقاومت مردم غزه را تحت‌الشعاع قرار دهد، لذا تشکیل ائتلاف علیه داعش را طراحی کرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افشا شدن پشت‌صحنه این ائتلاف عنوان کرد: اگر در جمهوری اسلامی ایران دولت و مجلس و دیگر نهادها دست در دست هم گذاشته و ابتکاری مبنی بر تشکیل ائتلافی واقعی علیه داعش به خرج دهد می‌تواند حرکتی موفق در جهت حل دغدغه‌های اکثریت مسلمانان انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی آمده است تمام تجربیات خود را در زمینه مبارزه با تروریسم در اختیار دیگر ملت‌ها قرار دهد همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز این را فرموده‌اند؛ تجربیاتی که بدون استفاده از آن‌ها نمی‌توان جلوی داعش را گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها