کد خبر: ۲۵۳۸۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
حسن‌نژاد در نطق میان‌ دستور:
نماینده مرند در مجلس گفت: در زمینه خروج از رکود هیچ اقدامی را شاهد نیستیم و لایحه دولت نیز در حقیقت شریک جرم کردن مجلس است، چراکه سیاست‌های مالی و پولی در اختیار دولت است.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی از صدا و سیما به دلیل  پخش مستند «یک سال تجربه» تشکر کرد و اظهار داشت: از آنجا که آقای ظریف مشغول مذاکره با 1+5 هستند و رئیس‌ جمهور نیز به نیویورک سفر کردند از آنها تقاضا می‌کنیم این گزارش را مشاهده کرده و مدنظر قرار دهند و از منافع اساسی کشورمان کوتاه نیایند.

وی با تشکر از دولت به خاطر کنترل تورم و ثبات نرخ ارز و نیز تلاش‌های وزارت بهداشت برای طرح سلامت افزود: سهام عدالت وبال گردن دولت و مردم شده است که امیدواریم آزادسازی زودتر در مورد آن صورت گیرد.

حسن‌نژاد رها شدن بورس به حال خود را نشانه حال زار اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: در زمینه خروج از رکود هیچ اقدامی را شاهد نیستیم و لایحه دولت نیز در حقیقت شریک جرم کردن مجلس است چراکه سیاست‌های مالی و پولی در اختیار دولت است.

نماینده مرند در مجلس با انتقاد از باقی ماندن بحث برخورد با بدهکاران بانکی در قالب اسامی و شعارها خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان تبدیل به وزارت پرسپولیس و استقلال شده است و مبالغی هم که به موضوع توسعه ورزش در آذربایجان شرقی اختصاص یافته است به خاطر کم‌کاری مدیران در حال برگشت خوردن است.

وی با اشاره به تبصره 23 بودجه سال جاری گفت: قرار شد به خاطر تغییر بودجه این ردیف‌های حذف شده جبران شوند اما به پیشنهاد نمایندگان در این باره وقعی داده نشد.

حسن‌نژاد با یادآوری اینکه به همت مدیران کارهای بسیاری صورت گرفته است، بیان کرد: اما مشکلات باقی است، به عنوان مثال دیگر از به کار بردن اسم دریاچه ارومیه خجالت می‌کشیم، گل بود به سبزه نیز آراسته شد. آذربایجان شرقی خیلی پیشرفت کرده بود که دولت با خشکاندن این دریاچه لطف خود را تکمیل کرد.

وی از عدم انتقال آب ارس به روستاهای مجاور انتقاد کرد و افزود: در 5 تا 6 کیلومتری این رودخانه با تانکر به روستاها آبرسانی می‌شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس تصریح کرد: محیط زیست با احداث شهرک‌های صنعتی در مرند و جلفا مخالفت می‌کند، ولی هر روز هم وضعیت حیات وحش در این منطقه بدتر می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها