يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۸۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: دود برخوردهای خارج از مصلحت نمایندگان و مجریان دولت به چشم مردم خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار مرادی در جریان بازدید از خبرگزاری فارس کردستان اظهار داشت: تعریف نمایندگان و نمایندگی مردم چیزی جز اعتمادسازی و پرکردن شکاف‌های بین مردم و دولت نیست.

وی افزود: قطعا هزینه‌ برخوردهای خارج از سیاست و غیردیپلماتیک بین نمایندگان مجلس و مجریان دولت را مردم پرداخت خواهند کرد و دود این اختلافات به چشم مردم خواهد رفت.

وی تصریح کرد: اختلاف بین دولت و نمایندگان مردم در مجلس، موجب می‌شود زمانی را که باید برای رفع مشکلات مردم اختصاص پیدا کند، در مسیر تضعیف و زیرسوال بردن عملکرد آنها صرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس در بحث دولت تا آنجایی که قانون و فضای عمومی اجازه دهد، ورود پیدا کرده و با ابزار قانونی اعمال نظر و برخورد می‌کنند.

مرادی گفت: معتقدم نباید وقت و زمان نمایندگان مردم و دولت در گیرودار اختلاف نظرها و مشکلاتی از این قبیل هزینه شود بلکه باید تمام اقدامات در مسیر توسعه زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت فرماندار دیواندره تا کی تعیین تکلیف می‌شود، اظهار کرد‌: من جزو افرادی هستم که از آقای بهرام فاتحی در جایگاه فرماندار دیواندره حمایت کرده‌ام.

این مسئول با بیان اینکه این شخص جزو آدم‌های فعال و سالم است، اما در حوزه سیاست تجربه چندانی نداشته و کار نکرده است، خاطرنشان کرد: ‌باید فرصت و فضا به وی داده شود تا بتواند خود را نشان دهد، کما اینکه عملکرد وی در این حوزه نیز نسبت به روزهای نخست انتصاب آن بهتر شده است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم، آقای فاتحی در بحث توسعه شهرستان خوب عمل کرده و در راستای انجام وظیفه و رفع مشکلات مردم با کسی تعارفی ندارد.

مرادی افزود: در مجموع باید بگویم عملکرد سرپرست کنونی فرمانداری دیواندره مطلوب است اما شاید در بیان و ادبیات سیاسی و اداری آنگونه که انتظار می‌رفت ظاهر نشده است.

وی گفت: این طبیعی است که حتی بسیاری از نخبه‌ها قادر به ایجاد تعامل بین مردم و دولت نباشند و این نباید دلیلی بر بی‌کفایتی و عدم توانایی آنها قلمداد شود.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در خانه ملت با بیان اینکه آقای فاتحی به دلیل اینکه مورد اقبال عمومی مردم دیواندره است، آن را حمایت می‌کنم، خاطرنشان کرد: گره‌های کور مشکلات مردم این شهرستان از جمله مسکن مهر و بافت فرسوده که سال‌ها راه حلی برای آنها وجود نداشت، به دست فاتحی باز و رفع شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها