أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۸۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر می خواهید ببینید چند مربی خارجی را شکست داده‌ام، رزومه‌ام را بیاورید تا هم چیز مشخص شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر قلعه نویی پس از پایان تمرین روز دوشنبه آبی پوشان عنوان کرد: «یک خسته نباشید می گویم به بازیکنان که یک بازی خوب مقابل فولاد انجام دادند. بازی فولاد را چند بار آنالیز کردیم. بچه ها خیلی خوب بازی کردند و در حدود هفت موقعیت صد درصد داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. بازی اینطور پیش رفت که نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. تیم فولاد واقعا از یک مجموعه خوب و بازیکنان خوب تشکیل شده است.»

 

وی در خصوص بازی این هفته با ذوب آهن گفت: «الان من فکر می کنم سخت ترین بازی مان مقابل ذوب آهن است. مربی خوبی دارد و کادر مدیریتی خوبی مثل آذری و سعد محمدی دارد و اگر کیفیت زمین بازی اجازه بدهد می‌‌تواند بازی خوبی باشد.»

 

قلعه نویی درباره سومین شکست استقلال در 9 هفته اخیر گفت: «فوتبال همین است. رئال مادرید اوایل فصل چند باخت داشت. ما خوب کار کردیم تا اینجا کار و 18 امتیاز کسب کردیم. ما تیم مان چه از نظر بدنی و چه فنی یک سری مشکلات دارد. من قول می دهم که این تیم بهتر از این شود. من وقتی تیمم در رده 17 بود ولی قول داده بودم که این رده تغییر کند و این اتفاق افتاد.»

 

سرمربی استقلال درباره وضعیت آسیب دیده های تیمش گفت: «ما چهار بازیکن مصدوم داریم که تیم پزشکی مان تلاش می کند تا ببنید کدام بازیکن را می تواند برساند. متاسفانه یعقوب کریمی هم مصدوم شده است. اگر او را به تیم ملی نمی دادیم می گفتند همكاری نمی كند. حالا هم داده ایم و او را مصدوم به ما تحویل دادند.»

 

قلعه نویی درباره حذف تیم امید از بازی های آسیایی در مرحله نخست گفت: «همه جای دنیا فوتبال همین است. چه کسی فکر می کرد ایتالیا، اسپانیا در مقدماتی جام جهانی حذف شود. نگاهی که اینجا می شود نگاه عادلانه نیست. کسانی که قلم می زنند و میکروفون دستشان می گیرند زور می گویند. اینها از جاهای دیگری حمایت می شوند ببینید چه بلایی سر اکبر محمدی آوردند و خود من را محاکمه کردند به خاطر جام ملت‌ها اما همان ها اکنون می‌گویند جام ملت‌ها مهم نیست.»

 

قلعه نویی تصریح کرد: «البته وینگادا مربی خوبی است برای این تیم زحمت می کشد. خود او هم ناراحت است. فوتبال همین است. ما با این برنامه ها و ساختارها و زمین ها کاری نمی توانیم پیش ببریم.»

 

وی ادامه داد: «چرا فکر می‌کنیم که فقط ما کار می‌کنیم! همه در حال کار هستند، اتفاقا از افغانستان تا آلمان را ببینید در کدام یک از کشورها 50 روز لیگشان تعطیل است. یا مثلا خود استرالیا. بروید تقویمشان را در بیاورید ببیند چقدر تعطیلات لیگ دارند. الان همان آقایانی که ادعای مسلمانی می کنند می گویند مهم نیست. وینگادا قطعا برای تیم امید تلاش می کند. من معتقدم او مربی خوبی است. اما آقایانی که از ما انتقاد می کنند، از مربیان خارجی حمایت می کنند.»

 

قلعه نویی در ادامه گفت: «اگر حرف بزنیم همان آقایانی میکروفن و قلم به دست دارند پدرمان را در می‌ر‌وند. الان همان آقایان می‌گویند جام ملت‌‌ها مهم نیست. حاج رضایی، ذوالفقارنسب و خود آن آقا هم بود. به گفته خودشان 2 و ممیز 11 امتیاز به دست آوردیم ولی من ناراحتم از نوع نگاه میکروفن به دست و قلم به دست آقایان. منچستر با فن خال با آن همه خرید چه شده است! دیروز هم 5 بر 3 باخت. ما گفتیم مقابل کره جنوبی خوب دویدیم گفتند می رفتید دونده می‌آوردید. اما کی روش وقتی این حرف را زد به‌به، چه چه کردند.»

 

سرمربی استقلال تاکید کرد: «شما رزومه مربیگری من را بیاورید ببینید نسبت به مربیان خارجی چقدر برد داشته ام. اگر می خواهید مقایسه کنید بروید آمار کلی من را مقابل مربیان خارجی در بیاورند. من همین حرف هاست که می گویم ایرانی را قبول ندارند و مربیان خارجی را حمایت می کنند.»

 

وی افزود: «اینها می خواهد به ایران و ایرانی ضربه بزنند. ایرانی بزرگ است. 10 سال دیگر مشخص می‌شود حرف امیر قلعه‌نویی چه بود. ما اگر می خواهیم نتیجه بگیریم اول باید از تیم های پایه شروع کنیم مثل تیم های عربی که از تیم های پایه شان شروع کردند. ما همین الان هنوز دغدغه زمین خوب داریم.»

 

قلعه نویی درباره اینکه آیا امیر عرب، مشاور استقلال چگونه به داخل زمین می آید اظهار داشت: «این مشکل فوتبال ماست. امیر عرب حتما کارتی دارد که وارد زمین شده است. الان تمام مشکلات فوتبال ما حل شده است. مشکل کی روش، تیم امید و بقیه مشکلات ما حل شده که گیر داده اید به این بنده خدا.»

 

قلعه نویی در پایان گفت: «شما بروید ببینید مشکلات اقتصادی ما به کجا رسیده است، ما چه مشکلاتی داریم و دیگر مسائل به این کارها کاری نداشته باشید. بروید ببینید چرا دلار 4 هزار تومانی است و چرا فحشا هست. ببینید پول نفت ما کجا می رود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها