کد خبر: ۲۵۳۸۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، فریبا گودرزی، در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود:  "دوشنبه 31 شهریور ماه 93" در سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراكنده و در برخی مناطق شمال غرب در بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و ر عد و برق پراكنده و وزش باد پیش بینی می شود و این وضعیت در روز سه شنبه در سواحل شرقی دریای خزر و مناطقی از شمال شرق كشور رخ خواهد داد.
 
وی افزود: فردا به دلیل افزایش سرعت وزش بادهای غربی در استان های تهران، قم، البرز، مركزی، اصفهان و جنوب سمنان پدیده گرد و خاك محلی در پاره ای نقاط این استان ها دور از انتظار نیست.
 
کارشناس هواشناسی تصریح کرد: چهارشنبه وزش باد جنوبی همراه با افزایش دمایی حدود 8 تا 10 درجه و پنج شنبه با نفوذ جریان های شمالی سرد كاهش دمایی حدود 10 تا 12 درجه سلسیوس در سواحل جنوبی دریای خزر رخ خواهد داد.
 
وی ادامه داد: پنج شنبه مجددا بارش در سواحل جنوبی دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب آغاز خواهد شد و چهارشنبه خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج است.
 
گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، صاف، در اواخر وقت وزش باد  و فردا، صاف، همراه با وزش باد و روز چهار شنبه، صاف پیش بینی می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها