أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۸۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
«جداسازی یارانه زوج های جوان» مدتی است که انجام نمی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ پس از معضلات و مشکلات دریافت وام ازدواج، حالا به نظر می رسد که سنگ جدیدی مقابل پای زوج های جوان افتاده است.
 
طرح ثبت نام و خوداظهاری مجدد برای دریافت یارانه ها، اوایل امسال کلید خورد و در مرحله اول این خانوارهای یارانه بگیر قبل بودند که می توانستند برای ثبت نام اقدام کنند و ثبت نام یارانه زوج های جوان به اوایل تیر ماه موکول شد.
 
هر چند جداسازی یارانه زوج های جوان در دو ماه اول تابستان براحتی و سهولت تنها با مراجعه به مراک پلیس+10 و سپس مراجعه با بانک ها، انجام شد اما در ماه گذشته زوج های جوان با مشکلاتی در این خصوص مواجه شده اند.
 
طبق اعلام سازمان هدفمندی برای جداسازی فرد از سرپرست خانوار به دلیل ازدواج، کافی بودن فرد با دردست داشتن مدارک مورد نیاز (کارت ملی و شناسنامه خود و همسر و سند ازدواج) به پلیس 10+ مراجعه کرده و ثبت نام کند و سپس به بانک مراجعه کرده و تاییدیه حساب خود را از بانک مربوطه دریافت نماید اما اخیرا زوج های جوان می گویند بانک ها به دلیل مسدود شدن سایت رفاهی قادر به انجام مراحله پایانی جداسازی یارانه ها یعنی تائیدیه حساب بانکی نیستند.
 
بانک ها برای تاییدیه حساب به سامانه رفاهی متصل هستند اما سامانه رفاهی این روزها کار نمی کند.
 
بانک ها می گویند قطع سامانه رفاهی از سوی مسئولان آن است و اخلال فنی در کار نیست.
 
آیا به زوج های جوان تازه مستقل شده یارانه تعلق نمی گیرد؟ این سوالی است که در نزد زوج های جوان بی پاسخ مانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها