أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۸۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
طی نظرسنجی پیامکی برای ساخت فیلم سینمایی «رسوایی 2» 95 درصد از مردم خواستار ساخت دومین اثر سینمایی این فیلم توسط مسعود ده‌نمکی شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، چندی پیش عوامل فیلم سینمایی «رسوایی 2» اقدام به راه‌اندازی نظرسنجی به صورت پیامکی کردند که این نظرسنجی روز گذشته به پایان رسید.
 
روابط عمومی فیلم سینمایی «رسوایی 2» طی مطلبی اختصاصی به خبرنگار سینمایی فارس گفت: 95 درصد از مردم ابراز رضایت خود را از نسخه اول فیلم سینمایی رسوایی اعلام کردند و خواستار ادامه ساخت این اثر سینمایی شدند.
 
بنا بر این گزارش طی این نظرسنجی که به صورت پیامکی صورت گرفته است از مردم خواسته شده بود که نظرات خود را برای ادامه ساخت فیلم سینمایی رسوایی تا پایان روز 30 شهریور اعلام کنند که طی این نظرسنجی صدها هزار تن از مردم با ارسال پیامک به سامانه روابط عمومی این اثر سینمایی خواستار ساخت مجدد آن شدند.
 
بر اساس این گزارش، عوامل فیلم سینمایی «رسوایی 2» ساخته مسعود ده‌نمکی با این نظرسنجی ترغیب شدند تا فیلمنامه نهایی این اثر سینمایی که توسط مسعود ده‌نمکی به نگارش درآمده است را جهت دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها