يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۹۰۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
بازيکن تيم ذوب آهن اميدوار است که نتايج بد اين تيم از بازي با استقلال به پايان برسد و اين بازي براي آنها شروعي دوباره باشد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی رجب زاده در گفتگو با "ورزش سه" گفت: تیم ما در هفته گذشته باخت بدی را داد ودر حالی که می توانستیم برنده بازی باشیم ، در وقت های تلف شده بازی را واگذار کردیم. این جزو اتفاقات فوتبال است و آن روز یک روز خاص بود .

وی افزود: در اواخر بازی تیم گسترش رو به بازی مستقیم آورد و روی عدم تمرکز بچه های ما 2 گل زدند و باخت را با برد عوض کردند. یحیی گل محمدی بعد از بازی از این باخت خیلی ناراحت بود چون بازی را برده بودیم که ناگهان باختیم.

بازیکن تیم ذوب آهن ادامه داد: چیزی که مشخص است ، این است که تیم ما ظرفیتی بالایی دارد و کادر فنی و مدیریت خوبی هم دارد و فوتبال خوبی را بازی می کنیم ، فقط بدشانس هستیم و روزی این بدشانسی ها به پایان می رسد.

وی درباره بازی این هفته با استقلال عنوان کرد: استقلالی هم 2 بازی است که نتیجه نگرفتند و برای 3 امتیاز به اصفهان می آیند. تیم ما هم چاره ای جز برد ندارد و فکر می کنم بازی قشنگی می شود. هر دو تیم 3 امتیاز را می خواهند و هر کسی که حقش باشد آن را کسب می کند.

رجب زاده در پایان اظهار داشت: این بازی می تواند شروعی جدید برای ما باشد و از تماشاچیان می خواهم که به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند تا بتوانیم استقلال را شکست دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها