کد خبر: ۲۵۳۹۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
بيست و يکمين دوره مسابقات فوتبال پيشکسوتان جام مرحوم يونس شکوري از روز ششم مهرماه در ورزشگاه شهيد شيرودي(امجديه) استارت خواهد خورد و در اولين روز پيشکسوتان پرسپوليس و استقلال به مصاف هم مي‌ روند.
به گزارش "ورزش سه"، 21 سال از عمر این مسابقات می‌گذرد که به خاطر تعدد تیم‌های شرکت‌کننده و بی‌نظمی در برگزاری بعضی از ادوار و انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال به خاطر برگزاری این مسابقات تحت یک نام واحد و بی‌توجهی به نام‌های دیگر این مسابقات مورد مذمت قرار گرفته است. اما به هر حال برگزاری این مسابقات در 3 سال اخیر با کیفیت بالاتر و حمایت فدراسیون فوتبال و قرار گرفتن در تقویم هیات فوتبال استان تهران مواجه شده است.

قبل از شروع این مسابقات در رده‌های سنی مختلف قرار است پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال به صورت نمادین و خارج از برنامه این مسابقات و بدون رعایت کردن شرط سنی به مصاف هم بروند. پیش از این در مراسم افتتاحیه جام مرحوم یونس شکوری تیم‌های ملی ادوار گذشته مثل تیم المپیک 1964 یا تیم جام‌جهانی 1978 روبه‌روی یکدیگر صف‌آرایی می‌کردند. از بزرگان فوتبال ایران در ادوار گذشته نفراتی مثل ناصر نوآموز، غلامحسین نوریان، مهدی حاج‌محمد و ... در کمیته برگزاری این مسابقات حاضر هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها