يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۹۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
تا به حال 17 تيم در تمام 32 دوره گذشته ليگ در ايران آقاي گل معرفي کرده اند که در اين ميان 7 تيم بيش از يک بار معرفي کننده بهترين گلزن مسابقات ليگ امسال هستند. در صورت آقاي گلي ادينهو با تراکتورسازي، تعداد آقاي گلي تراکتورسازان به 3 مي‌ رسد.
به گزارش "ورزش سه" تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تا به حال به صورت مساوی با معرفی 6 آقای گل در صدر این فهرست هستند. بعد از پرسپولیس و استقلال 3 تیم ذوب‌آهن، ملوان و ابومسلم با معرفی 3 آقای گل در رده های بعدی هستند. تراکتورسازی تبریز و سپاهان 2 تیمی هستند که این عنوان را 2 بار به دست آورده اند و تیم های راه‌آهن، صنعت نفت آبادان، فولادخوزستان، سایپا، پاس شهرداری تبریز، کشاورز، شهباز، هما و پلی اکریل اصفهان هر کدام یک بار معرفی کننده بهترین گلزن سال بوده اند.

6 آقای گلی

1. پرسپولیس: کلانی 49، کلانی و ایرانپاک 50 (این دو مشترکا آقای گل شدند)، پیوس 70، پیوس 73، علی دایی 82 و محسن خلیلی 86

2. استقلال: غلامحسین مظلومی 52، غلامحسین مظلومی 53، علی سامره 79، عنایتی 83، عنایتی 84، برهانی 87

3 آقای گلی

1. ذوب‌آهن: سیمکانی 72، رضا صاحبی 79 (مشترک با سامره)، رجب زاده 85

2. ابومسلم: گل چشمه 77، عنایتی 80، دنی اولروم 85

3. ملوان: اسپندار 56، محمد احمدزاده 68، جلال رافخایی 91

2 آقای گلی

1. تراکتورسازی: کوروش برمک 77 (مشترک با گل چشمه)، کریم انصاری فر 92

2. سپاهان: بزیک 81، عمادرضا 88

یک آقای گلی

هما (ناصر نورایی 54)، پلی اکریل (محمد مومنی 74)، شهباز (غلامحسین مظلومی 55)، کشاورز(جمشید شاه محمدی 71)، پاس (مدیرروستا 75)، شهرداری تبریز (حسین خطیبی 76)، صنعت نفت آبادان (مهند مهدی 78)، راه‌آهن(هادی اصغری 86)، فولاد(رضا نوروزی 89)، سایپا (کریم انصاری فر 90)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها