أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
گرفتن جشن تولد براي نفرات تيم هاي فوتبال طي چند سال گذشته به صورت يک رسم رايج درآمده است. البته اين بار تولد کسي است که جشن گرفتنش واقعا جذاب است؛ محمود خوردبين!
به گزارش "ورزش سه"، روز دوم مهرماه تولد محمود خوردبین است، مردی که در تاریخ فوتبال پرسپولیس یک استثنای قابل توجه و یک رکورددار اسطوره ای است. محمود خوردبین که قبل از پیوستن ستارگان شاهین به پرسپولیس در زمستان 1346 پیراهن تیم گمنام پرسپولیس را برتن داشت از دو جهت رکورددار تاریخ پرسپولیس است. او ضمن آنکه قدیمی ترین مرد تاریخ پرسپولیس محسوب می‌ شود با در اختیار داشتن بیشترین سالیان حضور در این مجموعه با عناوین مختلف، نام خود را بین اساطیر تاریخ فوتبال ایران ثبت کرده است.

نکته قابل توجه این است که ششمین حضور محمود خوردبین در پرسپولیس مصادف با جشن تولد 66 سالگی این مرد تاریخ ساز پرسپولیس است. آنچنان که گفتیم بنا بر رسم رایج در تمرینات فردای پرسپولیس تولد خوردبین جشن گرفته خواهد شد. البته برخلاف بازیکنان جوان و عادت نه چندان زیبایشان کسی جرات نخواهد کرد به صورت محمود خوردبین کیک و خامه بمالد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها