أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
استقلال بعد از 2 باخت متوالي در حالي به مصاف ذوب‌آهن مي‌ رود که حريف اصفهاني عليرغم ارائه يکي از بهترين نمايش هاي تيمي در ليگ‌برتر با کسب نتايج نه چندان مناسب بين واقعيت و امتيازات خود فاصله بسيار مي‌بيند.
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن یکی از نفراتی است که قلعه‌نویی برای بازگشت تیمش به صدرجدول و کسب قهرمانی نیم فصل مجبور به مات کردن اوست. وقتی بدانیم که گل‌محمدی با تیم سال گذشته اش یعنی نفت در روزهای واپسین لیگ پارسال استقلال را شکست داد و این تیم را از کورس مدعیان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان محروم ساخت آن وقت است که به ارزش مضاعف این انتقام آبی ها و انگیزه های یحیی گل‌محمدی برای تکرار پی خواهد برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها