أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
مهرداد پولادي از شايعه‌سازي بسيار شاکي شده و شايعه دريافت تابعيت را خنده دار خواند.
مهرداد پولادی که با رای کمیته انضباطی بازیکن آزاد است در مورد آینده‌اش به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: «فعلا که خبری نیست. انشالله بعد از پایان اردوی تیم ملی در پرتغال، با مسئولان پرسپولیس مذاکره می کنم تا اگر توافق شد به این تیم برگردم و با پیراهن قرمز در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروم. قبل هم در مصاحبه با شما گفته بودم که اگر بخواهم به ایران برگردم فقط برای پرسپولیس بازی خواهم کرد. »

اما پاسخ پولادی به شایعه دریافت تابعیت قطر:« نمی دانم این شایعات از کجا در می آید. به خدا خسته شدم از بس شنیدم در مورد من شایعه درست می کنند. یک روز می گویند تابعیت قطر گرفته ام و فردایش حرف دیگری می زنند. من هرگز این کار را انجام نمی دهم و شایعه دریافت تابعیت واقعا خنده دار است»

پولادی از رسانه ها خواهشی هم دارد:« اگر اتفاقی بیفتد و بخواهم به هر تیمی بروم خودم اطلاع می دهم. دوست ندارم هر روز درباره آینده ام شایعه ای ساخته شود. الان هم آخرین خبر این است که بعد از اردوی تیم ملی در پرتغال با مسئولان پرسپولیس پای میز مذاکره می نشینم تا اگر توافق شد برای این تیم بازی کنم»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها