أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
محسن خليلي براي آمادگي بيشتر در تمرينات پرسپوليس شرکت مي‌کند. البته صحبتي براي عقد قرارداد او با اين تيم نشده است.
خلیلی در خصوص شرایط خودش و حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

کادر فنی جدید کاملا پرسپولیسی است

در حال حاضر شرایط پرسپولیس بعد از برد مقابل راه آهن خوب است و بچه ها با روحیه بهتری تمرین می کنند. آرزوی قلبی من واقعا این است که پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد. کادر فنی قبلی هم زحمات زیادی کشید و کادر فنی جدید هم پرسپولیسی هستند و می خواهند با انگیزه بالایی در این تیم خوب کار کنند.آقایان درخشان و عبدی از پرسپولیسی های قدیمی هستند و تفکرات خودشان را وارد تیم کردند و با همین تفکرات جدید تمرینات انجام می شود. فکر می کنم پرسپولیس بتواند با چند بازی خوب به روزهای اوجش برگردد.

نمی خواستم خودم را تحمیل کنم

شرایط خودم هم خوب است و از اول هم گفته بودم 4،5 هفته فرصت می خواهم در شرایط خوبی قرار بگیرم. در این مدت به خاطر خستگی تمرینات گرفتگی داشتم اما در حال حاضر تمرینات خوبی را انجام دادم تا نیم فصل بتوانم شرایط بازی کردن را به طور کامل بدست بیاورم. من از اول هم که سر تمرینات پرسپولیس آمدم گفتم نمی خواهم خودم را به پرسپولیس تحمیل کنم. در صورتی که بخواهند من در خدمت هستم اما در حال حاضر برای آمادگی بیشتر در تمرینات شرکت می کنم. ازکادر فنی قبلی و جدید تشکر می کنم.امروز برای حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون شرکت می کنم. من از صبا به خاطر عمل نکردن به تعهداتشان مجبور شدم شکایت کنم. به همین خاطر در تمرین امروز شرکت نمی کنم و به کادر فنی اطلاع دادم.

مهاجمان باید خودشان را با شرایط وفق بدهند

پرسپولیس در خط حمله جوان های خوبی دارد و برای حضور در بازی های این تیم انگیزه زیادی دارند. اما شرایط تمرینی و مسابقات فرق دارد چون بازی برای پرسپولیس فشار و استرس زیادی دارد و شاید این بازیکنان جوان نتوانند در زمین خودشان را به خوبی نشان دهند اما به مرور زمان بهتر می شوند. این بازیکنان باید خودشان را با شرایط وفق دهند چون پرسپولیس شرایط سختی در لیگ دارد. این بازیکنان باید در ادامه راه به پرسپولیس کمک کنند.

کریمی می توانست بازی کند

وقتی علی کریمی سر تمرین آمد خیلی خوشحال شدم چون او از دوستان خوب من است. من و علی در تیم ملی و تیم های دیگر همبازی بودیم. استنباط من این بود که شاید کریمی می خواهد به فوتبال برگردد که با او صحبت کردم اما گفت؛دیگر نمی خواهم به فوتبال برگردم. به نظر من او از لحاظ فوتبالی و شخصیتی فوق العاده است و می توانست باز هم بازی کند. انا حضور او در تمرینات روحیه بازیکنان را بالا می برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها