أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
خسرو حيدري هم ادعا مي‌کند بارها با مصدوميت براي استقلال به ميدان رفته و هيچ وقت هم منتي سر هواداران اين تيم نمي‌گذارد.
به گزارش "ورزش سه"، خسرو حيدري بعد از دوري دو هفته‌اي از ترکيب استقلال به دليل مصدوميت احتمالا با نظر مثبت کادرپزشکي اين هفته مي‌تواند اين تيم را در اصفهان همراهي کند. مدافع ملي‌پوش استقلال البته از برخي اتفاقات به وجود آمده بعد از مصدوميت‌اش ناراحت است و گلايه دارد. امير قلعه‌نويي ديروز بدون اشاره به اسم بازيکن خاصي از ناآمادگي ملي‌پوشانس گله کرده‌ بود. سرمربي استقلال گفته بود بازيکنان بايد تعصب را از مگويان ياد بگيرند که با وجود مصدوميت براي استقلال به ميدان رفته است.

حيدري درباره اتفاقات رخ داده اينطور توضيح داد: من از مگويان هم تشکر مي‌کنم که با اين شرايط براي استقلال به ميدان رفت و خوشحالم که بازيکنان شرايط تيم را درک مي‌کنند. البته سال گذشته هم خيلي از بازي‌ها را مصدوم بودم و با همان شرايط به ميدان رفتم.

وي ادامه داد: MRI هم گرفته بودم و همه از مصدوميت من باخبر بودند. حتي خود آقاي قلعه نويي هم در جريان بود و در کره‌جنوبي هم مقابل اف‌سي سئول با وجود مصدوميت و بنا به خواسته کادرفني به ميدان رفتم. من هم از اين کارها زياد کردم و نشان داديم اين کار را بلد هستم.

خسرو حيدري در ادامه مي‌گويد هيچ ادعايي ندارد و منتي هم سر هواداران نمي‌گذارم: من استقلال و هواداران اين تيم را هم دوست دارم و هيچ منتي هم سر کسي نمي‌گذارم. به آقاي قلعه‌نويي علاقه دارم و احترام زيادي براي‌شان قائلم و هر وقت بخواهند با تمام وجود براي استقلال به ميدان رفته‌ام و مي‌روم.

امير قلعه نويي روز گذشته و در خلال تمرينات دقايقي با خسرو حيدري به صورت خصوصي حرف زد که برخي رسانه‌ها آن را مرتبط به گلايه قلعه‌نويي از ملي‌پوشان مي‌دانند. حيدري در اين باره گفت: مشکلي خاصي نبود. اتفاقا خودم به سمت اميرخان رفتم و با ايشان صحبت کردم. خيلي‌ها گفتند خودش از من خواسته حرف بزنيم اما واقعيت چيز ديگري بود و خودم خواستم در مورد برخي مسائل با ايشان حرف بزنم.

حيدري در مورد بازي اين هفته تيم‌شان با ذوب‌آهن در اصفهان و شرايط بازي‌کردنش گفت: مصدوميتم بهتر شده و احتمالا بتوانم اين هفته به ميدان بروم. تمرينات گروهي‌ام را با تيم آغاز کرده‌ام و شرايط بد نيست. احتمالا بتوانم روز جمعه حداقل يک نيمه براي تيم به ميدان بروم. همه چيز به نظر کادرفني و پزشکي بستگي دارد.

وي ادامه داد: در مورد بازي با ذوب آهن هم مطمئنا با توجه به شرايط هر دو تيم يک بازي سخت در پيش خواهد بود و اميدوارم ديدني هم شود. بازيکنان ما تمرينات را در اين هفته کاملا جدي گرفته‌اند و آماده پيروزي در اصفهان هستيم.

حيدري در پايان گفت استقلال و هوادارانش هرگز سومين باخت پياپي خود را تجربه نخواهند کرد: در بازي مقابل فولاد هم ما تيم برتر ميدان بوديم و فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم. البته به بازي زيبا امتياز نمي‌دهند و بايد تمرکز بيشتري داشته باشيم. ما با انگيزه برد به مصاف ذوب‌آهن خواهيم رفت و با امتياز برمي‌گرديم تا دوباره چهره واقعي استقلال را نشان دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها