أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس در آستانه روز تولد 66 سالگي خود اوضاع پرسپوليس را بسيار خوب ارزيابي کرده و عنوان مي‌دارد که با شناخت کامل کادر مربيان از حريفان پرسپوليس پاييز و زمستان خوبي خواهد داشت.
به گزارش "ورزش سه"، محمود خوردبین در جواب تبریک روز تولد خود می‌‌گوید: بار دیگر می‌گویم که بزرگترین افتخار من این است که با پرسپولیس به 66 سالگی رسیدم و پیر شدم. با تمام وجود می‌ گویم که هیچ کس به اندازه من پرسپولیس را دوست ندارد. این را مجموع حوادث و تصمیمات من و دیگران روشن ساخته است.

تماشاچی را به ورزشگاه بازمی گردانیم

یک برد و یک مساوی برای شروع کار ما نتیجه شایسته ای است. ما نسبت به گذشته ارائه کننده فوتبال بهتری هستیم این را همه می‌ توانند با دیدن بازی های پرسپولیس تشخیص دهند. خواسته ای که از تماشاگر پرسپولیس دارم این است که برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند، شان پرسپولیس بالاتر از حضور تماشاگر زیر 20هزارنفر است. البته با انجام 2، 3 بازی خوب و ثبت یکی، دو برد دیگر تماشاچی به ورزشگاه برمی گردد. به عبارتی با بردهایمان تماشاگر را با پرسپولیس آشتی می‌ دهیم. پرسپولیس شکوه گذشته خود را با بردهای متوالی و حضور تماشاگر 50هزار به بالا جشن خواهد گرفت.

گل شب عید را فراموش نمی کنم

با پرسپولیس روزهای خوب بسیار داشته ام. درست است که خیلی مواقع اذیتم کرده اند اما بودن با پرسپولیس در همه سال ها برای من جذاب بوده است. در پاسخ انتخاب بهترین روز برای فوتبالم با پرسپولیس باید بگویم 3 گلی که به استقلال زدم جزو 3 خاطره برتر من از فوتبال با پرسپولیس است، بخصوص گلی که شب عید 54 زدم و پرسپولیس در دقایق آخر از شکست مقابل استقلال فرار کرد.

این 3 امتیاز هم مال ماست

استقلال خوزستان تیم خوبی است و در روزهای اخیر هم بهتر شده است. اما ما واقعا به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم با توجه به اینکه کادر مربیان ما حریفانمان را به خوبی آنالیز می‌کنند باید بگویم که هیچ مشکلی از بابت شناخت حریف نداریم و مجبوریم که 3 امتیاز این بازی را هم مال خودمان کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها