أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
گسترش فولاد موفق شد در دقيقه پاياني بازي با ذوب آهن گل برتري به ثمربرساند تا بغض تارتار بترکد.
مرتضی اسدی بازیکن باسابقه گسترش فولاد اعتقاد دارد با این برد بازیکنان روحیه بهتری پیدا کردند . او در همین خصوص گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

تمرکزمان را از دست دادیم

در بازی با ذوب آهن داوری در 10 دقیقه اصلا خوب خوب نبود و با سوت های که زده شد ورق برگشت.بعد از اینکه گل دوم را خوردیم بچه ها جلو رفتند تا بتوانیم جبران کنیم. فقط 3،4 نفر در خط دفاع بودند و بقیه بچه ها می خواستند گل بزنند. بالاخره توانستیم در ادامه بازی گل بزنیم و ببریم.اما داوری در این دیدار تمرکز ما را گرفت. به هر حال در این شرایط بحرانی توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

داوران برای قبول اشتباه تلافی نکنند

به نظر من ذوب آهن یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و واقعا جلوی ما خوب بازی کردند.خط هافبک این تیم واقعا قوی است و چند بازیکن ملی پوش دارند.حتی ذوب آهنی ها خودشان می گفتند داور می توانست پنالتی نگیرد اما گرفت. قبل از این صحنه خطای دیگری شد که بیشتر پنالتی بود اما داور نگرفت. انگار داوران می خواهند در ادامه بازی به خاطر اشتباهی که کردند تلافی کنند. به هر حال وقتی داور یک اشتباه می کند اشتباه است دیگر چرا باید در ادامه بازی با سوت هایی ورق را برگردانند. فرقی نمی کند این مساله برای کدام تیم باشد چون این امتیازات برای تمام تیم ها مهم است.

تیم های بزرگ هم بحران دارند

ما در دقیقه 95 گل زدیم اما نمی توان گفت،بحران در تیم ما تمام شده چون باید در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم.اما با این برد شرایط تیم بهتر شد و واقعا نشان دادیم می توانیم نتیجه را عوض کنیم و ببریم.تیم های بزرگی در لیگ همین مشکل را دارند مثلا سپاهان در این چند هفته نتوانسته خوب نتیجه بگیرد یا استقلال که دو هفته باخته. تیم ما میانگین سنی جوانی دارد و فقط یکی ،دو بازیکن با تجربه داریم.

تارتار خیلی تحت فشار بود

در بازی با ذوب آهن اعصابم خیلی خرد بود چون تحت فشار بودیم. آقای تارتار هم واقعا تحت فشار بود و فکر می کنم در این بازی یکی از بهترین بردهای زندگی اش را بدست آورد. اینقدر فشار روی آقای تارتار بود که نتوانست خودش را کنترل کند و این مساله صداقت او را نشان داد. او باور دارد به تیمش و نان دلش را می خورد.

برای برد به انزلی می رویم

ملوان هم تیم خوبی دارد و شرایط هر دو تیم ویژه است. این تیم هم 2،3 هفته نتیجه نگرفته و برای برد بازی می کند. ملوان از تیم های خوب لیگ است اما ما واقعا برای برد به انزلی می رویم. روحیه تیم مان خوب است و می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم.ما با یکی ،دو برد می توانیم شرایط خوبی در جدول بدست بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها