کد خبر: ۲۵۳۹۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
مهاجم سپاهان از درخواست فدراسيون براي گرفتن پاسپورت او خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری در تمام اردوهای پیش از جام‌جهانی حضور داشت ولی به یکباره کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت او را از فهرست تیم‌ملی برای سفر به برزیل خط بزند. با این حال فدراسیون فوتبال این بار پاسپورت او را برای اردوهای قبل از جام ملت های آسیا خواسته است.

خلعتبری در این باره به "ورزش سه" گفت: قرار بود امروز پاسپورت مان را تحویل فدراسیون بدهیم ولی چون در اصفهان هستیم نمی توانیم این کار را انجام دهیم. فردا همه بازیکنان سپاهان به فدراسیون می‌ رویم و پاسپورت هایمان را تحویل می‌ دهیم.

او هنوز هم از اینکه در جام‌جهانی حضور نداشته ناراحت است: من همیشه به تصمیم کادرفنی احترام گذاشته ام و ناراحتی ای از کارلوس کی‌روش ندارم اما نمی توانم بگویم ناراحت نیستم. طبیعی است که من ناراحت باشم چون خودم و خانواده ام خیلی ناراحت شدند. حالا همه چیز را فراموش کرده ام و به آینده فکر می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌ کند در لیست تیم‌ملی برای شرکت در جام ملت های آسیا حضور دارد یا نه هم گفت: شک نکنید آرزویم است که در اردوی تیم‌ملی حضور داشته باشم ولی باید ببینم تصمیم کادرفنی چیست. مثل همیشه اگر باشم تمام تلاشم را می‌کنم و اگر هم نباشم با تمام وجود برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

اما خلعتبری برای بازیکنانی که به علت مشکل سربازی نمی توانند بازی کنند حسابی ناراحت است. او در این باره هم گفت: واقعا برای این بچه ناراحتم، آنها جوان هستند باید طوری باهاشان رفتار شود تا فوتبالشان نابود نشود. بالاخره آنها هم خانواده دارند و نباید آبرویشان ریخته شود. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود تا نه باشگاه و نه بازیکنان ضربه نبینند.

او ادامه داد: تعداد تیم هایی که می‌ توانند بازیکن سرباز بگیرند محدود است و به همین دلیل بازیکنان مشکل دارند خود من شانس آوردم. شانس آوردم که سربازی ام را در ابومسلم سپری کردم. 2 سال خوب به همراه اکبر میثاقیان و سردار ملاحی داشتم و برای من این دوران خیلی خوب گذشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها