أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
مدافع سپاهان اعتقاد دارد مشکلات داوري در نتيجه نگرفتن تيمش در 5 هفته اخير ليگ‌برتر موثر بوده است.
به گزارش پایگاه 598، وریا غفوری در این باره به "ورزش سه" گفت: من قبول دارم که ما هم مشکلی داشته ایم و خودمان تاثیرگذار هستیم ولی شما دیدید همین برنامه نود شب گذشته نشان داد که 2 پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشده است. خودتان قضاوت کنید وقتی تیمی در چند بازی ضرر می‌کند به مشکل می‌خورد. از داوران انتظار داریم که کمی دقت کنند تا ما هم از اشتباهات داوری ضرر نکنیم.

او ادامه داد: ما از نظر ایجاد موقعیت عالی هستیم اما تنها مشکلمان این است که در ضربات آخر بی دقتیم، امیدوارم بدشانسی های ما هم تمام شود و بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. فقط خوب بازی کردن کافی نیست و باید در نتیجه گرفتن هم موفق باشیم.

او در مورد بازی با تراکتور هم گفت: تراکتور تیمی است که عالی بازی می‌ کند و واقعا باید جلوی مهاجمان خطرناک این تیم را بگیریم. باید حواسمان باشد که غافلگیر نشویم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. به نظر من بازی کردن با تیم هایی که تهاجمی بازی می‌ کنند راحت تر از تیم هایی است که دفاعی بازی می‌ کنند و مدام خودشان را روی زمین می‌ اندازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها