کد خبر: ۲۵۳۹۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
سيمئونه سرمربي تيم اتلتيکو در نشست خبري بازي با آلمريا گفت که بازي با آلمريا و پيروزي در اين ديدار، براي افزايش روحيه ما در ديدارهاي پيش رو مقابل سويا و والنسيا، بسيار مهم است
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا در هفته پنجم لالیگا، در زمین آلمریا به میدان خواهد رفت. دیه گو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:" بازی با آلمریا و پیروزی در این دیدار، برای افزایش روحیه ما در دیدارهای پیش رو مقابل سویا و والنسیا، بسیار مهم است.سویا و والنسیا رقبای اصلی ما در لالیگا برای کسب عنوان سومی هستند.
 آلمریا به نسبت فصل گذشته تیم بهتری است.چه در خط دفاعی و چه خط میانی، آنها خودشان را به خوبی تقویت کرده اند. آلمریا همواره در مقابل ما تیمی تدافعی بوده و فصل گذشته این کار را به خوبی انجام داد"

سیمئونه در مورد سوت های هواداران اتلتیکو بر علیه او در بازی مقابل سلتا گفت:" متعجب نشدم. برخی مواقع مردم با آن چیزی که شما فکر می کنید؛ مخالفت می کنند. من تصمیم گرفتم تا خیمنس در بازی بماند و گریزمان تعویض شود. هواداران هم با این تصمیم من مخالف بودند و سوت زدند. از این اتفاقات در زندگی حرفه ای شما رخ می دهد. این یک واکنش لحظه ای بود. مشکل خاصی نیست"

 سیمئونه در مورد دریافت 5 گل در دو بازی نیز چنین گفت:" ایراد از دفاع تیمی بود. تمرکزمان را در مقاطعی از بازی از دست دادیم و به همین خاطر، تاوان سختی پس دادیم. باید بیشتر تمرین کرده و ایراداتمان را برطرف کنیم.امیدوارم شرایطی حاصل شود که در بازی های پیش رو، گلی دریافت نکنیم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها