أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۳۹۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
علي حمودي و حسين ماهيني 2 مدافع راست معروف فوتبال ايران هستند که حالا در يک روز بخصوص با سرنوشتي مشترک دست و پنجه نرم مي‌ کنند.
به گزارش "ورزش سه"، این دو بازیکن سابق استقلال اهواز که در سال های بعد تبدیل به بهترین های پست خود در ایران شدند، از دو شهر مختلف به فوتبال ایران معرفی شدند اما اوج گیری هر دو به دوره حضورشان در استقلال اهواز بازمی گردد، تیم سازنده ای که حالا در لیگ دسته اول حضور دارد.

حمودی که مسن تر از ماهینی است زودتر از او به تهران آمد و 2فصلی در استقلال بازی کرد. او حالا به اصفهان رفته تا در ورزشگاهی بازی کند که ماهینی در آنجا به فوتبال ملی صعود کرد. حمودی عضو سپاهان است و ماهینی با سابقه بازی در ذوب‌آهن بازیکن پرسپولیس. این دو به دلیل ارائه مدارک تقلبی برای دریافت معافیت سربازی حق بازی در لیگ‌برتر را ندارند و تیم هایشان را تنها می‌ گذارند.

ماهینی و حمودی که بازیکنان در سطح ملی هستند برای ادامه حضور در لیگ‌برتر کار سختی دارند. اگرچه ملوان در صورت دریافت مجوز یکی از این دو را به خدمت خواهد گرفت و دیگری چاره ای ندارد جز اینکه به تراکتور برود، جایی که البته مقصد بهتری به نسبت ملوان است اما آنها محمد ایرانپوریان را دارند که امسال دومین بازیکن گرانقیمت تیمشان بوده است. جالب اینکه این دو باید یک نبرد مجازی هم با هم داشته باشند، آن هم در دوره ای که اتفاقات این یکی، دو ماه به اندازه کافی آنها را از فوتبال سیر کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها