أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۳۹۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، در تاریخ 31 خرداد 93 توافقی بین حمید کلوانی نوری به عنوان نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران پیشین پرسپولیس، غلام محمدی سرمربی وقت این تیم و محمود سالارکیا معاون حقوقی پیشین باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب 600 میلیونی کشتی‌گیران سابق پرسپولیس در تاریخ 10 تیر 93 صورت گرفت اما پس از گذشت بیش از 2 ماه از تاریخی که قرار بوده 600 میلیون تومان توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شود این اتفاق رخ نداد.

به همین دلیل نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران پرسپولیس امروز به دادگاه مراجعه و دادخواست محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت 600 میلیون تومان و خسارت‌های دیرکرد پرداخت را ارائه کرد.

این دادخواست امروز در شعبه 42 دادگاه عمومی تهران به شماره پرونده 930460/42 تقدیم دادگاه شد و پس از جلسه دادگاه نتیجه آن اعلام می‌شود.

اولین اقدام نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس توقیف اموال این باشگاه خواهد بود که ظرف یکی دو روز آینده در این خصوص اقدام خواهد شد. این دادخواست علیه باشگاه پرسپولیس و با خواندگی بهروز منتقمی سرپرست این باشگاه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها