کد خبر: ۲۵۳۹۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، مرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل استقلال خوزستان ساعت 16:39 امروز در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

*حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، یعقوب کریمی غایبان تمرین امروز فوتبال استقلال بودند، همچنین میرشاد ماجدی سرپرست استقلال نیز در تمرین حضور نداشت.

*آغاز تمرین استقلال مصادف با اواخر تمرین تیم فوتبال امید استقلال بود که امیرقلعه‌نویی دقایقی برای آنها صحبت کرد. سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌های خود به بازیکنان امید گفت: شما آینده‌سازان استقلال هستید و باید خودتان را نشان دهید با یک باخت (اشاره به شکست مقابل پرسپولیس در دربی امیدها) نباید ناامید شوید. برد و باخت در فوتبال طبیعی است اما یک نکته را فراموش نکنید که تلاش‌تان را باید دو برابر کنید.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌های خود افزود: می‌دانم شما دغدغه‌هایی مثل پول، کمبود امکانات و … دارید اما خیلی از بازیکنان بزرگ فوتبال با کمترین امکانات پیشرفت کردند.

*هنگام صحبت‌های قلعه نویی با بازیکنان امید علیرضا اکبرپور از مربیان تیم امید حضور داشت اما سیروس دین محمدی زمین شماره 2 آزادی را ترک کرده بود.

*هنگامی که هواداران و بازیکنان تیم امید را دیدند در خصوص اتفاقاتی که در دربی امیدها افتاد صحبت می‌کردند. تعدادی از هواداران استقلال خود را از خوزستان به تهران رسانده بودند و بنری همراه داشتند که روی آن نوشته شده بود؛ "خوزستان آبیته و قلب سربندر به عشق تو می‌تپد، استقلال”

*دستیاران امیرقلعه‌نویی که این روزها برخی‌ها به فعالیت آنها در تمرینات و اینکه اعتقاد دارند آنها در تمرینات کار خاصی انجام نمی‌دهند محور بیشتر استقلال را برعهده داشتند.

*کرار جاسم خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده که در تمرینات روزهای گذشته اختصاصی زیرنظر دکتر امیرنوروزی تمرین کرده بودند امروز بدون مشکل با آبی‌پوشان تمرین کردند که این مسئله باعث خوشحالی کادر فنی استقلال شده بود.

*یک مهاجم از کشور گرجستان که در ابتدای فصل در تمرینات استقلال چند روزی شرکت کرده بود اما دیگر در این تیم آفتابی نشد امروز بار دیگر در تمرین آبی پوشان حضور یافت. نکته قابل توجه اینکه بازیکن گرجستانی مقداری اضافه وزن داشت.

*محور تمرین امروز آبی‌پوشان، دویدن دور زمین بازی آقاوسط و فوتبال درون تیمی بود. در بخش تمرین درون تیمی امیرقلعه‌نویی نظارت ویژه‌ای داشت و به بازیکنانش تذکر می‌داد.

*باد شدیدی در محل تمرین می‌وزید و این مسئله کار را برای خبرنگاران، بازیکنان و حتی هواداران سخت کرده بود.

*از تمرین استقلال حدود 50 هوادار دیدن کردند که بیشتر آنها در خصوص بازی‌های آسیایی اینچئون صحبت می‌کردند.

*تیم فوتبال استقلال فردا (چهارشنبه) ساعت 16:30 دقیقه تمرین خود را انجام می‌دهد و روز پنج شنبه ساعت 15 راهی اصفهان خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه هفته جاری در هفته دهم مسابقات لیگ برتر در اصفهان به مصاف تیم ذوب‌‌آهن می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها