يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۹۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره ابطال کارت پایان خدمت حسین ماهینی، مدافع این تیم اظهار کرد:

هر چه قانون می‌گوید باید تبعیت کنیم. اگر تصمیم قضایی بر این بوده، چاره‌ای جز تبعیت از حکم اعلام شده نداریم. در عین حال سعی می‌کنیم تا جایی که می‌شود از حق باشگاه و بازیکن حمایت کنیم؛ چرا که ماهینی یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است و غیبت او به تیم ضرر می‌زند.

او ادامه داد: متاسفانه این موضوع هم در کنار مصدومیت نوروزی و محرومیت صادقیان از بدشانسی‌هایی است که در این فصل گریبانگیر باشگاه شده است. امیدواریم کادر فنی بهترین تصمیم را برای جایگزینی این بازیکن بگیرد.

خواجه‌وند درباره احتمال خروج نام رضا نوروزی از فهرست پرسپولیس گفت: هنوز صحبتی درباره جذب بازیکن جدید نشده و پیشنهادی از سوی درخشان برای خرید بازیکن جدید نداشته‌ایم. بنابراین بحث خروج نام رضا نوروزی از فهرست هم فعلا مطرح نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره روش جدید پرداخت حقوق بازیکنان این تیم به صورت هفتگی به ایسنا گفت: این موضوع در حد یک پیشنهاد است و باید قبل از اجرایی شدن کاملا پخته شود. با توجه به نوع درآمدزایی باشگاه، باید برای این روش پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد؛ هرچند این نوع پرداخت خوب و ظاهرا در دنیای فوتبال هم یک شیوه معمول است.

او درباره اظهار تمایل پولادی برای مذاکره با پرسپولیس پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در پرتغال گفت: از این موضوع استقبال می‌کنیم. بارها گفته‌ایم که او بازیکن پرسپولیس است و با ما قرارداد دارد. بحث احتمالی جریمه این بازیکن هم پس از مذاکره حضوری مورد بررسی قرار می‌گیرد اما فعلا مطرح نیست.

خواجه‌وند درباره پاس شدن آخرین چک اسپانسر باشگاه هم گفت: این چک هنوز پاس نشده و فعلا درگیر مذاکره با اسپانسر هستیم. امیدواریم آنها به تعهدات خود به باشگاه عمل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها