يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۹۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس رفته رفته و با کاسته شدن استرس و تنش به روزهای قبل خود نزدیک می‌شود. روزهایی که کمتر صحبت از حاشیه می‌شد و حداقل در ظاهر اوضاع آرام‌تر بود.

پس از تغییرات اساسی در کادرفنی پرسپولیس حالا قرار است چارت مدیریتی سرخپوشان نیز شکل منظم‌تری پیدا کند. جانشینی رحیمی، دغدغه این روزهای هیأت مدیره پرسپولیس است.

هر چند پس از برکناری مدیرعامل سرخپوشان وظایف او بین ساسی، خواجه‌وند و منتقمی تقسیم شد اما حضور یک مدیرعامل در باشگاهی همانند پرسپولیس امری واجب به شمار می‌رود.

از این رو شنیده می‌شود که مدیران پرسپولیس به دنبال انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس هستند.

* سناریوی مهندسی

از چندی پیش و قبل از آنکه رحیمی مقابل سیاسی بایستد و حکم برکناری‌اش صادر شود، شنیده می‌شد که باتوجه به علاقه‌مندی اسپانسر برای همکاری با منتقمی قائم‌مقام باشگاه. او به‌زودی زمام امور را در پرسپولیس در دست خواهد گرفت.

البته این موضوع با توجه به موضع‌گیری رحیمی مدیرعامل وقت پرسپولیس در میان حاشیه‌های پرتعداد سرخپوشان کمرنگ شد، اما پس از برکناری رحیمی موقعیت مناسبی دست داد تا گزینه مدنظر اسپانسر که از قضا مورد تأیید هیأت‌مدیره نیز بود به عنوان جانشین رحیمی با حکم سرپرستی فعالیت خود را طبق سناریویی از پیش طراحی شده آغاز کند.

* فقط یک گزینه

حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره سرخپوشان از جمله نفراتی است که بی‌شک در انتخاب مدیرعامل جدید اصلی‌ترین نقش را برعهده دارد.

سیاسی با تأیید انتخاب مدیرعامل در نشست دوشنبه هفته آینده هیأت مدیره از تنها گزینه برای ا ین انتخاب گفت: «در حال حاضر گزینه خاصی نداریم و تنها شخصی که به ذهن‌مان می‌رسد و مورد حمایت هیأت مدیره نیز است آقای منتقمی هستند. گزینه دیگری در حال حاضر نداریم.»

رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس با اشاره به پیشنهادات اعضا تا هفته آینده در خصوص ورود احتمالی وزارت به این موضوع هم گفت: «وزارت هیچ‌گاه در این مورد دخالت نمی‌کند. شاید پیشنهادی ارائه دهد مانند آقای رحیمی در نهایت هیأت مدیره مسئولیت انتخاب مدیرعامل را برعهده خواهد داشت.»

سیاسی در مورد مخالفت احتمالی وزارت با انتخاب هیأت مدیره افزود: «ممکن است شخصی را معرفی کنیم، اما از دید وزارت ورزش مشکلاتی داشته باشد و ما بی‌اطلاع باشیم در آن صورت احتمال مخالفت وزارت ورزش وجود دارد اما در غیر این صورت بعید است مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد.»

با این تفاسیر به احتمال فراوان باید دوشنبه آینده شاهد انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس باشیم که به‌زعم گفته‌های سیاسی رئیس هیأت مدیره پرسپولیس بهروز منتقمی سرپرست فعلی سرخپوشان تنها گزینه این انتخاب تا اطلاع ثانوی به شمار می‌رود و با توجه به حمایت هیأت‌مدیره و البته اسپانسر سرخپوشان از منتقمی می‌‌توان او را از همین امروز مدیرعامل جدید پرسپولیس نامید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها