يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۹۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، در این مدت صحبت‌های زیادی درباره کارت‌های پایان خدمت به میان آمد و کارت 25 نفر از بازیکنان فوتبال نیز باطل شد. در بین این نفرات نام بختیار رحمانی هم که عضو تیم ملی فوتبال کشورمان است و در جام جهانی 2014 برزیل نیز حضور داشت، قرار داشت.

صحبت از این بود کارت معافیت رحمانی به دلیل حضور پدرش در جنگ تحمیلی درست نیست، چراکه پدرش در جبهه ایران نبوده است. این بازیکن با تمام ناراحتی‌هایی که داشت و در این مدت صحبتی نکرده بود، از ناراحتی‌هایش گفت و اعلام کرد به زودی مدارکش را ارائه خواهد داد.

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره وضعیت فعلی‌اش، باطل شدن کارت پایان خدمتش، وضعیت نظام وظیفه، بازگشتش به فوتبال و دیگر مسائل صحبت کرده است.

- گفته می‌شود می‌توانی در نیم فصل دوم برای تیم‌های نظامی از جمله تراکتورسازی و ملوان بازی کنی. درست است؟

من در این مدت هیچ حرفی نزدم و سکوت کردم اما حرف نزدنم دلیل بر این نبود که صحبت‌هایی که درباره من می‌شود درست است. از خیلی‌ها دلگیر هستم و ناراحتم که با اسم من بازی کردند و آبرویم را بردند. نمی‌دانم این افراد چه مشکلی با من داشتند و تنها از خدا می‌خواهم که جواب‌شان را بدهد. آنها گفتند من تخلف کرده‌ام و همین چند روز پیش هم خبر دادند در اهواز به دادگاه احضار شده‌ام.

- حتی صحبت از دستگیری‌ات هم بود.

نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا در می‌آید اما اصلاً پرونده من ارتباطی با اهواز ندارد. تمام پرونده من در کرمانشاه بوده و به زودی مدارکم را ارائه می‌کنم. خیلی مسائل بود که شنیدم و تحمل کردم و از اینکه دوباره اعلام کردند من در اهواز به دادگاه احضار شده‌ام خیلی ناراحت و دلگیرم.

- در این مدت در خصوص پدرت و حضورش در جبهه نیز صحبت‌هایی شد.

بله، گفتند پدر من ایرانی نیست و در عراق به دنیا آمده، اما مدارک پدرم را ارائه خواهم کرد. آنها با آبروی من و خانواده‌ام بازی کردند. شناسنامه پدرم را نشان خواهم داد که متولد سال 1311 در اسلام‌آباد است. در این مدت خیلی حاشیه‌ها را برای من درست کردند. بارها اسم من را آوردند و اسم خیلی‌ها که تخلف کرده‌اند به میان نیامد اما بازهم ساکت ماندم تا حفظ آبرو کنم.

- شرایط و وضعیت خدمتی‌ات چگونه است؟ کارت پایان خدمتت که باطل شده.

در این مدت به همه جا رفته‌ام و پرونده‌ام تکمیل شده است. از من خواسته‌اند تا مدارکم را به تهران ببرم. به آنهایی که با آبروی من بازی کردند نشان خواهم داد که مدارکم مشکلی ندارد. دوست نداشتم حرفی بزنم و گفتم شاید خیلی‌ها از دستم نارحت شوند اما چون در این مدت عده‌ای، دروغ تحویل جامعه داده‌اند گفتم برخی حرف‌ها را بزنم. باز هم نمی‌خواهم اسمی از کسی بیاورم و آبروی کسی را ببرم. فقط می‌گویم در این یکی، دو ماهی که به مشکل خوردم و مصدوم شدم کسی از من نپرسید چه مشکلی دارم و حتی از فدراسیون فوتبال هم تماسی با من نداشتند.

- البته مربیان سابقت از تو عیادت کردند.

آقایان فرکی و جلالی سراغم را گرفتند اما اصلاً مسائل این چیزها نیست. حسین آقا (فرکی) که به من لطف دارد و در تمام این مدت نیز همیشه احوال من را پرسیده است. او یک روز در میان با من تماس دارد و فقط مربی من نیست، بلکه یک دوست و مرد واقعی است. او مردانگی‌اش را بارها نشان داده و خیلی‌های دیگر هستند که حال من را می‌پرسند. اکنون هم بحث من گله کردن از کسی نیست، بلکه می‌خواهم ثابت کنم مدارکم مشکلی نداشته است. باید به آنهایی که حرف بی‌خودی زدند نشان دهم که مدارکم مشکلی نداشته است. حاضرم بعد از ارائه کردن این مدارک، مدارکم را به فردوسی‌پور بدهم تا در برنامه‌اش نشان دهد اما قبل از هر چیز مسئولان نظام وظیفه خواسته‌اند مدارکم را ببینند.

- پس اینکه گفته شد پدرت در جبهه ایران نجنگیده و در جبهه عراق بوده درست نیست.

اصلاً مگر چنین چیزی ممکن است؟! شناسنامه پدرم و تمام مدارک ثبت احوال او وجود دارد. این صحبت‌ها را هم برای اولین بار فردوسی‌پور در برنامه‌اش گفت که بعد هم خیلی‌ها دنبال این مسئله را گرفتند. من فردوسی‌پور و برنامه‌اش را خیلی دوست داشتم و اکنون از دست او ناراحتم. او باید حامی فوتبالیست‌ها و جوان‌ها باشد اما در برنامه‌اش حرفی زد و طوری با آبروی من بازی کرد که خیلی از مردم در خیابان وقتی من را می‌بینند در این باره از من سؤال می‌کنند. چنین حرف‌هایی نباید در برنامه زنده که کلی بیننده دارد زده شود و با آبروی افراد بازی کنند. نمی‌خواهم همه چیز را بشکافم و بگویم پای چه کسانی وسط است، فقط به زودی مدارکم را ارائه می‌کنم.

- تا حالا از تو مدارک نخواسته بودند که ارائه بدهی؟

زمانی که با تیم ملی در برزیل حضور داشتم خواسته بودند که مدارک بدهم که بعد از بازگشتم دیدم این اتفاقات افتاده و دیگر فرصتی نداشتم. هویت پدرم کاملاً مشخص است، مدارک او وجود دارد، فیش حقوقی‌اش که در زمان جنگ رزمنده بوده، عکس‌هایش بین رزمنده‌های کشور و همه چیز در پرونده وجود دارد که آنها را ارائه خواهم کرد. در پرونده‌ام یکسری نواقص بود که برطرف شده و تأییدیه تمام آنها را گرفته‌ام که برای مسئولان نظام وظیفه آنها را می‌برم.

اکنون بحث آبرویم در میان است و گفته‌اند که تخلف کرده‌ام و با آبروی پدرم بازی کرده‌اند. حتی اگرم سرم بالای طناب دار برود تا آخر این ماجرا را پیگیری خواهم کرد تا کارت معافیتم را برگردانم.

- با این شرایط اگر پرونده‌ات تأیید نهایی نشود، می‌توانی برای تیم‌های نظامی از جمله تراکتورسازی و ملوان بازی کنی؟

بحث اینها نیست. یک سال پیش هم تراکتورسازی از من خواسته بود که به این تیم بروم. اکنون بحث آبرویم در میان است و گفته‌اند که تخلف کرده‌ام و با آبروی پدرم بازی کرده‌اند. حتی اگرم سرم بالای طناب دار برود تا آخر این ماجرا را پیگیری خواهم کرد تا کارت معافیتم را برگردانم. تمام مدارکم برای حوزه کرمانشاه است و این مدارک را جمع‌آوری کرده‌ام.

- فکر می‌کنی مشکلت حل شود؟

انشاالله که همین اتفاق رخ دهد. فقط از مسئولان نظام وظیفه خواهش دارم که با دقت مدارکم را بررسی کنند و هر چیزی که لازم است در رسانه‌ها بگویند تا با آبروی من بیشتر از این بازی نشود. تا به حال از من به این شکل خواسته نشده بود که مدارک بدهم ولی پرونده‌ام را کامل کرده‌ام و امیدوارم مشکل حل شود.

- پس خودت را برای بازگشت به فوتبال آماده می‌کنی؟

خداراشکر اکنون اوضاع خوبی دارم و امیدوارم دوباره به فوتبال برگردم. شرایط و اوضاع خوبی هم دارم و یک ماه و نیم از دوران 6 ماهه درمان رباط صلیبی را پشت سر گذاشتم. در این مدت به فیزیوتراپی می‌روم و به زودی آماده خواهم شد. البته تمرکز لازم را نداشتم و به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت ناراحت بودم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها