يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۳۹۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال چلسی یکشنبه شب در خانه منچسترسیتی تا آستانه کسب پنجمین پیروزی متوالی‌اش در پنج هفته سپری شده از فصل جاری لیگ برتر پیش رفت اما در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت داد. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن در پایان آن بازی از کسب یک امتیاز ابراز رضایت کرد اما حالا حسرت دو امتیازی را می‌خورد که مردانش در ورزشگاه اتحاد از دست دادند، اتفاقی که آن را ناشی از احساساتی شدن مردانش می‌داند.

مورینیو که شاگردانش با بردن این بازی می‌توانستند فاصله خود را با منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها به هشت امتیاز و فاصله‌ خود با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش را به پنج امتیاز افزایش دهند، بازیکنانش را به بی‌‌انگیزگی برای حفظ از پیروزی‌شان متهم کرد و قدرت روانی آنها را زیر سوال برد.

وی در خصوص امتیاز از دست رفته تیمش در دیداری که در آن میزبان از دقیقه 66 با اخراج پابلو زابالتا 10 نفره به کار خود ادامه داد، گفت: برابر یک تیم 10 نفره باید بازی را می‌بردیم. فکر می‌کنم زمانی که یک تیم احساساتی می‌شود دیگر برایش فرقی نمی‌کند که مقابل یک حریف 10 نفره یا مقابل تیمی 11 نفره بازی می‌کند. برای تیمی که احساساتی می‌شود آمارها دیگر مهم نیستند.

مورینیو افزود: زمانی که بازی تاکتیکی باشد بازیکنان خوب کار می‌کنند. مقابل سیتی زمانی این تیم 10 نفره شد ما تلاش کردیم، گل زدیم، توپ را به تیر دروازه کوبیدیم و در کل بازی تحت کنترل داشتیم اما پس از آنکه حریف گل زد به خصوص در پنج دقیقه پایانی بازی ما اسیر احساسات شدیم و سیتی از نظر روانی از ما قوی‌تر نشان داد وقتی هوادارانش حمایتش کردند.

آقای خاص تصریح کرد: لیگ برتر در حال حاضر نسبت به سایر لیگ‌ها فقط متفاوت نیست بلکه به نظر من دیوانه کننده است. در خانه اورتون 6 بر 3 بردیم. یونایتد بازی 3 بر یک برده در خانه لستر سیتی را 5 بر 3 می‌بازد، کریستال پالاس به خانه اورتون می‌رود و می‌برد. همه این‌ها نشان می‌دهد که لیگ برتر چیزی بیش از یک لیگ خاص است، این لیگ دیگر دیوانه کننده شده است.

چلسی در این فصل اگرچه از 5 بازی‌ خود 4 بازی را برده و یک بازی دیگر را مساوی کرده اما در این بازی‌ها هفت گل خورده و تنها در یک بازی برابر لسترسیتی دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها