أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به هدف گرفتن یک جنگنده سوری توسط نیروهای نظامی این رژیم عنوان کرد که این اقدام به معنی این نیست که ما وارد جنگ در سوریه‌ شده‌ایم.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای که با شبکه خبری سی بی سی نیوز کانادا انجام داد گفت: ساقط کردن یک جنگنده سوری به معنی این نیست که دامنه جنگ در سوریه گسترده‌تر شده و اکنون اسرائیل را در بر می‌گیرد.

ارتش اسرائیل امروز(سه شنبه) در بلندی‌های جولان یک جنگنده سوری را سرنگون کرد. این نخستین بار در سه دهه گذشته است که اسرائیل اقدام به ساقط کردن یک جنگنده سرنشین‌دار سوری می‌کند.

نتانیاهو در ادامه مصاحبه خود گفت: سیستم‌های دفاع هوایی ما به شکلی طراحی شده‌اند تا هرگونه نقض حریم هوایی ما توسط جنگنده‌های دشمن را ردیابی کنند و ما در این حادثه با چنین نقضی روبرو بودیم البته ممکن است این تصادفی رخ داده باشد. ما این جنگنده را سرنگون کردیم.

ارتش اسرائیل پیشتر گفته بود یک جنگنده سوری وارد حریم هوایی اسرائیل در نخستین ساعت روز سه‌شنبه شده و این ارتش این جنگنده را به حالت نیمه‌پرواز ردگیری کرده و با استفاده از موشک‌های پاتریوت آن را سرنگون کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها